Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد که درباره اوضاع‌واحوال رهبر کره شمالی اخبار خوبی دارد اما اکنون نمی‌تواند دراین‌باره صحبت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از استارز اند استرایپس، دونالد ترامپ مدعی شد که می‌داند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی مشغول انجام چه‌کاری است اما توضیحی در این خصوص نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کنفرانس خبری کاخ سفید در پاسخ به این سؤال که آیا اطلاعات جدیدی درباره سلامت رهبر کره شمالی دارد یا خیر گفت: «بله، درباره اوضاع‌واحوال او اخبار خوبی دارم اما اکنون نمی‌توانم دراین‌باره صحبت کنم.  او در حال حاضر نسبتاً قادر به سخن گفتن است و فقط برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.»

ترامپ افزود: «من روابط خیلی خوبی با کیم جونگ اون دارم. اگر من رئیس‌جمهور نبودم، اکنون شما در جنگ با کره شمالی بودید. امیدوارم حال او خوب باشد. می‌دانم که چه می‌کند و شاید در آینده نه‌چندان دور درباره او بشنوید.»

رهبر کره شمالی تاکنون دو پیام برای نشان دادن سلامتی خود ارسال کرده است. روز گذشته نیز برخی مقامات دیپلماتیک روسیه صراحتاً شایعات پیرامون مرگ وی را رد کردند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون ترامپ رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره

 به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، تلویزیون اسرائیل به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.
 

 دفتر نتانیاهو تصریح کرد: تصمیم به بستن «شبکه تحریکِ الجزیره» در دولت به ریاست نتانیاهو تایید شد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند وزرای حزب «اردوگاه رسمی» در جلسه رای دادن به تصمیم بستن الجزیره شرکت نکردند.

نتانیاهو پیش از این مدعی شده بود: «الجزیره به امنیت اسرائیل آسیب رساند، فعالانه در کشتار ۷ اکتبر (۱۵ مهر) شرکت کرد، علیه سربازان اسرائیل فتنه‌گری کرد و زمان حذف این بلندگوی حماس از اسرائیل فرا رسیده است.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «شبکه الجزیره دیگر از اسرائیل پخش نخواهد شد و من قصد دارم بلافاصله طبق قانون جدید برای توقف کامل فعالیت این کانال اقدام کنم.»

شبکه الجزیره، متعلق به قطر، در هر دو بخش زبان عربی و انگلیسی خود از بیش از یک دهه پیش دارای دفاتر رسمی در اسرائیل است.

قطر با اسرائیل رابطه رسمی ندارد، اما در جریان جنگ جاری میانجی عمده در مذاکرات غیر مستقیم اسرائیل و حماس است.

دیگر خبرها

  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!