Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@23:19:15 GMT

مشکل آزمون برای انتقال به ناپولی حل شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۶۲۸۹

مشکل آزمون برای انتقال به ناپولی حل شد

به گزارش فارس، سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ روسیه این روزها مورد توجه بسیاری از باشگاه های شناخته شده اروپا قرار دارد.

یکی از مشتریان اصلی سردار باشگاه ناپولی است. پیش از این رسانه های ایتالیا از مشکل مهاجم ایرانی برای انتقال به ناپولی خبر داده بودند. این مشکل نداشتن پاستورت اتحادیه اروپا عنوان شد چون سهمیه غیر اروپایی تیم پر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در جدیدترین خبر سایت «AreaNapoli» خبر داد: مدیران باشگاه ناپولی از عملکرد آزمون در تیم زنیت رضایت دارند و اکنون با مدیربرنامه او و مدیران زنیت در ارتباط هستند. آنها می خواهند مشکل نداشتن پاسپورت اتحادیه اروپا آزمون را با فروش لوزانو، مکزیکی حل کنند. با فروش این بازیکن مکزیکی سهمیه غیراروپایی ناپولی خالی می شود و آزمون می تواند به این تیم بیاید.

ناپولی آماده امضای قراردادی 5 ساله با آزمون به مبلغ 35 میلیون یورو است. مهاجم ایرانی در این فصل 21 بازی انجام داده و 10 گل زده و 6 پاس گل داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ والیبال روسیه پس از حدود هفت ماه رقابت قهرمان خود را شناخت و تیم زنیت کازان با برتری برابر دینامو مسکو توانست قهرمان سوپرلیگ والیبال روسیه شود.

این دوازدهمین قهرمانی زنیت کازان در لیگ برتر والیبال روسیه بود که با سرمربیگری آلکسی وربوف لیبروی اسطوره‌ای سابق تیم ملی والیبال روسیه به دست آمد. دستیار وربوف در زنیت یک نام آشنا بود، توماس توتولو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران این فصل با هماهنگی خوبی که با وربوف داشت توانست زنیت را قهرمان سوپر لیگ روسیه کند.

در این تیم بازیکنان شاخصی چون ماکسیم میخاییلوف، میکا کریستنسون، سام درو و آرتم وولوویچ بازی می کنند و یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان به شمار می روند که محرومیت از حضور در مسابقات اروپایی باعث شده تا آنها نتوانند قدرت خود را در لیگ قهرمانان اروپا به رخ رقبای لهستانی و ایتالیایی بکشند.

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است