Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول حوزه بسیج دانشگاه شهرکرد از ایجاد سامانه مطالبه‌گری مردم توسط بسیج دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: یکی از بهترین روش‌های از بین بردن فساد در کشور افزایش نظارت مردمی بر مسؤولان است.

محمدجواد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از اجرای طرحی منحصربه‌فرد تحت عنوان سامانه جامع مطالبات مردمی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: یکی از بهترین روش‌های از بین بردن فساد در کشور افزایش نظارت مردمی بر مسؤولان است که نیاز به یک بستر منطقی و قانونی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج دانشگاه شهرکرد ادامه داد: برای تحقق افزایش نظارت‌های مردمی بر مسؤولان بچه‌های بسیج دانشگاه شهرکرد به فکر ایجاد بستری برای انتقال انتقادات، مطالبات و افشاگری‌ها به مسؤولان و ارگان‌های نظارتی افتادند و در همین راستا سامانه‌ای تحت عنوان سامانه جامع مطالبات مردمی را توسط هسته حقوقی بسیج دانشجویی(بی‌داد) در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کردند.

وی اظهار داشت: این سامانه دارای دو قسمت کلی گرا و مطالبه است که قسمت اول ابزار اطلاع‌رسانی مردم نسبت به مواجهه با فسادهای اداری است و بخش دیگر مربوط به درج انتقادات، مطالبات و انتظارات خود از مسؤولان استان است.

اسناد و مطالبات ارسالی کاملا محرمانه است

فتحی در خصوص شیوه پیگیری مطالبات و افشاگری‌های مردمی گفت: در این سامانه قابلیت دریافت اسناد و مدارک از جانب مردم به صورت کاملا محرمانه و ناشناس وجود دارد و پس از استماع مطالبه یا دریافت اسناد، موضوع در هسته حقوقی بسیج دانشجویی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و درصورتی که فساد یا مطالبه به حقی محرز شود به دستگاه‌های نظارتی اطلاع داده شده و بسیج دانشجویی پیگیر حل و رفع کامل مشکل خواهد شد.

مسؤول بسیج دانشگاه شهرکرد تاکید کرد: نتیجه فعالیت این سامانه رسیدن فریاد دادخواهانه مردم نسبت به ظلم و ارتکاب اشتباه و فساد به دادستان چهارمحال و بختیاری شده که وی نیز به عنوان مدعی‌العموم با صلاحدید، به مسئله ورود پیدا خواهد کرد و کلیت کار باعث کاهش چشمگیر فساد و رساندن انتقاد و مشکلات مردم  به مسؤولان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی مراحل فعالیت این سامانه و تیم بی‌داد نام و مشخصات افرادی که افشاگری و مطالبه داشته‌اند محرمانه و محفوظ خواهد ماند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مطالبه فسادستیزی بسیج دانشجویی بی داد دانشگاه شهرکرد محرمانه بسیج دانشگاه شهرکرد بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام دولت امریکا در سرکوب جنبش دانشجویی و حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند.
ملکوتی از مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این تجمع با اشاره به بیداری جوامع و مردم جهان و حمایت اکثر ملت‌ها از مظلومیت مردم غزه گفت: امریکا به عنوان شریک جرم رژیم اشغالگر قدس باید محاکمه شود و ملت‌های ازاده جهان اجازه فروش سلاح به این رژیم کودک کش را به قدرت‌های استکباری ندهند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور