Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:45:10 GMT

حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند مرمت می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۶۸۹۳

حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند مرمت می‌شود

ایسنا/سمنان  مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از موافقت با طرح مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند خبر داد.

مهدی صمیمیان در نشست ویدئو کنفرانسی کمیته ملی پرداخت تسهیلات به دهیاری‌های سراسر کشور اظهار کرد: دو طرح اقتصادی در روستای کلاته اسد شهرستان میامی برای ساخت مجتمع اقامتی و طرح توجیهی مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند با مجوز پرداخت تسهیلات از سوی اداره کل دفتر امور روستاها و شوراهای استانداری سمنان به ترتیب به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح‌ها و نقش آن در عدم مهاجرت روستاییان ادامه داد: با اجرای این طرح‌های اقتصادی و عمرانی برای ۲۳ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

صمیمیان از تنفس یک‌ساله در بازپرداخت این تسهیلات خبر داد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات ارزان‌قیمت با بازپرداخت چهار ساله و با کارمزد ۸ درصد از سوی بانک پُست بانک خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان به توجه ویژه دولت به مناطق روستایی این استان اشاره کرد و افزود: در سال ۹۸ ، افزون بر ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری‌های استان سمنان برای خرید ماشین آلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۲ دستگاه ماشین آلات برای روستاهای استان خریداری شد که با خرید آن برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به رویکرد حمایتی مدیریت ارشد استان از مناطق محروم و خصوصا روستاهای محروم یادآوری کرد: بخش قابل توجهی از تجهیزات خریداری شده به روستاهای محروم شرق استان در شهرستان‌های شاهرود و میامی اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میامی استان سمنان شوراهای استانداری سمنان دفتر امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران

(تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • (تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد