Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پاراتیروکمان ایران گفت: در مورد تعویق یک ساله پاراالمپیک توکیو اگر نفعی باشد، به همه تیم‌های دنیا نفع می‌رساند و اگر ضرری داشته باشد به همه می‌رساند. اما این شرایط برای ما مقداری بهتر شد به شرط این که زودتر به تمرین برگردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید کهتری سرمربی تیم پاراتیروکمان ایران در خصوص وضعیت روند تمرینی ملی‌پوشان کشورمان در قرنطینه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: کرونا یک بحث همگانی و جهانی است و فقط برای کشور ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا یک مشکل بزرگ برای کلیه رشتههای ورزشی و کسب و کارها است. ما  هم تابع قوانین کشور هستیم، در حال حاضر تشخیص ستاد ملی مبارزه با کرونا این است که همه تمرینات تعطیل باشند. اما در این برهه زمانی ملی‌پوشان تا جایی که امکان دارد تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: امکان انجام یک سری تمرینات در خانه وجود ندارد و باید روش‌های دیگر را  جایگزین کنیم. کمانداران هم الان در خانه بیشتر به بدنسازی مشغول هستند و گزارش عملکرد خود را کم و بیش به ما می‌دهند.

کهتری اظهار داشت: یک سری تمرینات رشته ریکرو که فضای کم‌تری نیاز دارد را می‌توان در خانه، حیاط، پارکینگ و پشت بام  دنبال کنند تا سطح آمادگی آن‌ها خیلی پایین نیاید. از خداوند می‌خواهیم شر این ویروس از کل جهان کنده شود تا ورزشکاران هم بتوانند به یک آمادگی نسبی برسند. در این مدت ملی‌پوشان در خانه تمرین کردند اما ورزش حرفه‌ای در خانه امکان پذیر نیست. امیدواریم این موضوع به صورت فرسایشی ادامه پیدا کند و هرچه زودتر شاهد این باشیم که همه مسائل از جمله ورزش به شرایط عادی برمی‌گردد.

 سرمربی تیم پاراتیروکمان ایران در پایان گفت: در مورد تعویق یک ساله پاراالمپیک توکیو اگر نفعی باشد، به همه تیم‌های دنیا نفع می‌رساند و اگر ضرری داشته باشد به همه می‌رساند. اما این شرایط برای ما مقداری بهتر شد به شرط این که زودتر به تمرین برگردیم. سال گذشته مقداری تمریناتمان کمرنگ شده بود، اما این فرصت دوباره‌ای برای ما است تا بتوانیم با یک خیز بلندتری گام برداریم. اگر قرار باشد در این یک سال هیچ تمرینی نداشته باشیم، شرایط تفاوتی نخواهد کرد و همه تیم‌ها افت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پاراالمپیک 2020 توکیو پاراتیروکمان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور ۲ نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

استاندار کردستان با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

بیشتر بخوانید

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

وی گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی میتواند به حمایت از ورزش کمک کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود