Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:32:33 GMT

کاهش ۳۹ درصدی حوادث در شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۷۳۰۹

کاهش ۳۹ درصدی حوادث در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افزایس سرعت آتش نشانان برای امدادرسانی در شهر خبر داد و گفت: تعداد حادثه‌های فروردین ماه امسال ۲۷۲ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد کاهش ۳۹ یافته است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال میانگین زمان رسیدن آتش نشانان به صحنه حوادث سه دقیقه و ۴۸ ثانیه ثبت شده در حالی که این زمان در مدت مشابه سال گذشته چهار دقیقه و ۳۲ ثانیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمار کاهش ۴۴ ثانیه‌ای زمان رسیدن به حادثه و حریق را در فروردین ماه سال جاری نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کاهش زمان رسیدن به حوادث یکی از عوامل مهم در کاهش میزان خسارات و نجات جان مصدومان احتمالی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی و حادثه در فروردین امسال ۲۸ درصد کاهش یافت، گفت: در فروردین ماه سال ۹۸ تعداد آتش سوزی‌ها ۲۱۵ مورد بود که امسال به ۲۰۵ مورد کاهش یافت و نشان از کاهش پنج درصدی دارد.

آتشپاد گلابی ادامه داد: تعداد حادثه‌های فروردین ماه امسال ۲۷۲ مورد بوده که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته با ثبت ۴۴۵ مورد حادثه، شاهد کاهش ۳۹ درصدی حوادث در شهر اصفهان هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع طی فروردین امسال حوادث و آتش سوزی‌های شهر اصفهان با کاهش ۲۸ درصدی مواجه شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده سازمان آتش نشانی اصفهان برای مقابله با کرونا، گفت: این سازمان در سال جاری اقداماتی را برای مقابله با کرونا در شهر اصفهان اجرایی و روزانه هشت دستگاه خودروی آتش نشانی، حدود ۳۰ کیلومتر از خیابان‌های شهر را ضدعفونی کرد.

کد خبر 421061

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شهر حوادث شهرداری اصفهان کلانشهر کرونا در اصفهان شهروند ضدعفونی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی فروردین ماه شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، اسماعیل نمازی با اشاره به آمادگی نیروگاه‌های کشور برای تأمین برق پیک تابستان امسال، افزود: از این میزان تولید ۶۱ درصد آن مربوط به واحد‌های سیکل ترکیبی است که میزان تولید انرژی آنها با افزایش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۱۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با افزوده‌شدن هشت واحد بخار جدید در نیروگاه‌های غرب کارون، عسلویه، فردوسی، خرم‌آباد، سبلان، بعثت پارس جنوبی (دو واحد) و ارومیه شاهد جهش تولید نیروگاه‌های سیکل ترکیبی به‌عنوان واحد‌های تولیدکننده برق دوستدار محیط‌زیست هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تبدیل نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی از کارآمدترین روش‌های بهبود راندمان نیروگاه‌های حرارتی کشور به شمار می‌آید که نه‌تن‌ها برای صنعت برق، بلکه برای محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف سوخت نیز بسیار مؤثر است و در سال‌های آینده شاهد تأثیر گسترده آن خواهیم بود. نمازی گفت: تنها از محل افتتاح این واحد‌های جدید سالانه دو میلیارد مترمکعب در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه بخش اعظم برق موردنیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تأمین شده است، گفت: میزان تولید برق واحد‌های گازی در این مدت با افزایش ۱۲ درصدی به چهار میلیون مگاوات و سهم تولید واحد‌های بخاری نیز به ۵.۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳