Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به اینکه این خدمات شامل مشاوره فردی و گروهی بوده است، بیان کرد: ۳۸ هزار و ۴۰۱ نفر از مشاوره فردی، ۴۱ هزار و ۶۰۵ نفر از مشاوره گروهی بوده است.

وی اضافه کرد: ۱۴ هزار نفر از مددجویان نیز از غربالگری سلامت روان بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه خدمات مشاوره‌ای در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است، ادامه داد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که با اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی رو به رو هستند

پرینچی خاطرنشان کرد: مددجویان با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق وعوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشاوره با استفاده از فنون گوناگون فرد را از اسیر شدن در دام بسیاری از مشکلات نجات می‌دهد، تصریح کرد: ارائه مشاوره باعث می‌شود فرد توانایی‌ها و شخصیت خود را بشناسد و در نهایت تصمیم درست و منطقی را برای تأمین نیازهای فردی و اجتماعی خود بگیرند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به دیگر اقدامات انجام شده حوزه مشاوره کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و افزود: برگزاری ۱۲ اتاق فکر و نشست تخصصی مشاوران با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مداخله در بحران، اجرای طرح پالایش سلامت روان و توانمندسازی روحی-روانی فرزندان خانواده‌های دارای سرپرست زندانی، توانمندسازی روحی- روانی دختران شایسته ازدواج، همکاری فعال واحد مشاوره با شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در تهیه و تنظیم سند طرح کار ملی در چهار کارگروه اصلی (کارگروه اعتیاد - طلاق - کودکان کار - توانمندسازی زنان سرپرست خانوار) و غربالگری سلامت روحی - روانی کلیه زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال از دیگر اقدامات حوزه مشاوره بوده است.

پرپنچی یادآور شد: هم‌اکنون کمیته امداد استان تهران با ۹۲ مرکز مشاوره برای ارائه خدمات مشاوره فردی به مددجویان نیازمند قرارداد و تفاهم نامه دارد که از این تعداد ۴۸ مرکز به‌طور رایگان به جامعه هدف خدمات مشاوره ارائه می‌دهند.

کد خبر 4911658

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مراکز مشاوره ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران شیوع کرونا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه شبکه شاد آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی شهر تهران ترافیک محسن حاجی میرزایی فضای مجازی کمیته امداد استان تهران خدمات مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت:  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که در سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در استان گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستانبا اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در استان، افزود: که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است. 

وی گفت: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود.

فعله گری با بیان اینکه میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ادامه داد: در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده، با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت، پیشرفت ۲۵۲ درصدی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان را به شبکه سراسری وصل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است