Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@00:11:56 GMT

بهروز رضوی با زندگی علامه طبابایی همراه می شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۶۹۲

بهروز رضوی با زندگی علامه طبابایی همراه می شود

برنامه فرزانگان فرهنگ امروز سه شنبه۹ اردیبهشت ماه به بزرگداشت «علامه سید محمد حسین طباطبایی» اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ در برنامه «فرزانگان فرهنگ» که به بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبایی(ره)، یکی از بزرگ ترین دانشمندان و عارفان روزگار معاصر، نویسنده تفسیر المیزان، فقیه، فیلسوف، عارف، حکیم و مفسر قرآن اختصاص دارد سخنان مرحوم سید عبدالباقی طباطبایی فرزند این علامه بزرگ درباره منش و بینش استاد پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی دیگر از این برنامه شعرخوانی علامه طباطبایی از اشعار خودشان پخش شده و در ادامه تصنیفی از اشعار علامه با صدای «شهرام ناظری» تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می شود.


پخش بخش هایی از سخنرانی های علامه طباطبایی و ارائه زندگی ایشان توسط استاد بهروز رضوی نیز از بخش های دیگری از برنامه «فرزانگان فرهنگ» است
علاقه مندان می توانند برنامه « فرزانگان فرهنگ» را که کاری از گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ است سه شنبه ها ساعت ۱۶به تهیه کنندگی سید محمد حسینی باغسنگانی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز بشنوند.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرزانگان فرهنگ بهروز رضوی فرزانگان فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب شانزدهم اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «مست عشق» به بحث و بررسی درباره تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد.  

اجرای این برنامه به عهده وحید رونقی است و در میز سینمای ایران فیلم «مست عشق» با حضور زینب احقر مدرس دانشگاه و محمد قربانی منتقد سینما مورد بحث قرار می‌گیرد.   

در بخش دیگری از این برنامه حسام آبنوس با واکاوی «مست عشق» و «کیمیا خاتون» روایت سینما از معلم عشق را بررسی می‌کند.  

میز سینمای جهان این هفته «سینمازاویه» به فیلم «جاماندگان» محصول ۲۰۲۳ می‌پردازد.  

فاطمه دلاوری پاریزی در بخش دیگری از برنامه با عنوان «تعلیم و تربیت به سبک پاندای کنگ‌فوکار» موضوع تعلیم و تربیت را در سینمای کودک و برای کودکان بررسی می‌کند.  

بحث‌ و گفت‌وگو درباره اخبار سینمای ایران در این هفته بر عهده الهه زواره‌ئیان خبرنگار سینمایی است.  

«سینما زاویه» به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

دیگر خبرها

  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)