Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:41:17 GMT

مهدی کریمیان رفیق فابریک من

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۸۰۲

مهدی کریمیان رفیق فابریک من

چهارصد و چهل و چهارمین شماره رسانه  الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مهدی کریمیان رفیق فابریک من بود" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های برنو سزار دارد. سزار مهاجم اسبق سپاهان پیرامون بهترین همبازی خود در سپاهان، با نام بردن از مهدی کریمیان، اظهار کرد: همیشه کریمیان را دوست داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی او همیشه برای من دوست داشتنی و رفیق صمیمی و فابریک من بود.

"امروز تصمیم نهایی درباره لیگ برتر" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های مهرزاد خلیلیان دارد. رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد هنوز تصمیمی برای ادامه مسابقات فوتبال گرفته نشده و قرار است سه شنبه در جلسه برای ادامه یا عدم ادامه تصمیم گرفته شود. او همچنین گفته است اگر قرار باشد روزی مسابقات بازگشایی شود تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد و پیش از هر چیز ما دستورالعمل‌های لازم وزارت بهداشت را ارائه خواهیم کرد تا شاهد سلامت آحاد جامعه ورزش باشیم.

"فاصله ۱۰ امتیازی پابرجا ماند" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به اعلام آرای کمیته استیناف دارد. مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد اعتراض سپاهان مورد قبول واقع نشده و این کمیته رای کمیته انضباطی و نتیجه ۳-۰ را تایید کرد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 421054

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی