Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عاقلی مدیر کل اداره استاندارد کرمان گفت: نا امن کردن بازار برای عرضه و توزیع کالا‌های غیر استاندارد، کشف علامت استاندارد‌های جعلی؛ برنامه ریزی لازم برای کنترل و نظارت و بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا با تاکید بر کالا‌های پر مصرف ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره استاندارد در ماه رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح که با شروع ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، از کالا‌های پر مصرف از قبیل انواع فرآورده‌های لبنی از جمله شیر، پنیر و کشک، قند و شکر، آرد گندم و برنج، زعفران، خرما، در مراکز عرضه و فروش، بازرسی و نمونه برداری و آزمون انجام می‌شود.

عاقلی بیان داشت: در صورت مشاهده کالای بی کیفیت و یا فاقد علامت استاندارد، کالا توقیف و با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان آن برخورد‌های قانونی لازم صورت می‌گیرد.

مدیر کل اداره استاندارد کرمان تصریح کرد: شهروندان هنگام خرید محصولات مشمول استاندارد اجباری به نشان استاندارد و کد ده رقمی نشان استاندارد توجه کنند وبا ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و اعتبار نشان استاندارد اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداردسازی خرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است

وزیر گردشگری در واکنش به برخی آمارها از میزان سفرها در نوروز گفت: برخی از دستگاه آمارهایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمارها نشان دهنده افزایش گردشگری است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: کاهش 12 درصدی آمار مسافرت‌ها در شروع تعطیلات و ماه رمضان نشان می‌داد بخش زیادی از مردم ترجیح می‌دهند که سفر نروند و روزه بگیرند البته این به معنای این نیست که آنهایی که به سفر رفتند چیزی کم داشته باشند منتها بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که الان وقت روزه گرفتن است. 

وی افزود: وقتی به انتهای ماه رمضان رسیدیم، مردم حال خوب خود را در افزایش گردشگری نشان دادند و ما نسبت به سال گذشته شاهد افزایش گردشگری در کشور بودیم. 

ضرغامی گفت: آخرین آمارهای ما حاکی از یک رشد قابل توجه در حوزه گردشگری است.  63 میلیون نفر اقامت در هتل‌های رسمی یک رقم بالایی است و این نشان می‌دهد دولت در انجام وظایف خود اجمالاً موفق بوده است.  

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود