Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید طالب‌تاش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های پیش‌بینی برای بهره‌مندی مضاعف از قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود همه برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و الکترونیکی دیده شده است. در همین راستا کتاب الکترونیکی «راهی به روشنایی» تدوین و در فضای مجازی بین مخاطبان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره تأثیر به‌سزای دعا در حالات خاص و اضطرار افزود: در این کتاب الکترونیکی ادعیه معصومین(ع) گردآوری شده و در اختیار مشتاقان انس با دعا قرار گرفته است.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: همایش ملی مجازی «دعا و تعالی انسان» با مشارکت دانشگاه آزاد واحد مشهد برنامه‌ریزی شده و فرخوان ارسال مقاله و آخرین یافته‌ها ابلاغ شده است. اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها می‌توانند مقالات خود را تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. همایش دعا و تعالی انسان نیمه دوم خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

طالب‌تاش درباره اقدامات موثر پژوهشکده قرآن و عترت در فضای مجازی نیز گفت: در طرح «پیغام دوست» روزانه یک آیه قرآن کریم متناسب با شرایط این روزها موضوع‌گذاری و در فضای مجازی به نشر حداکثری می‌رسد. همچنین در طرح «مسیر مهربانی» روزانه یک حدیث از ائمه اطهار و پیامبر اکرم(ص) موضوع‌گذاری و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه پژوهشکده در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، نهمین دوره «رمضان؛ بهار قرآن» است که در کارگاه‌هایی مجازی تفسیر سوره شورا دنبال می‌شود. هرساله این کارگاه به‌صورت جمع‌خوانی پس اقامه نماز ظهر در مساجد دانشگاه برای اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار می‌شد که امسال در قالب ارتباط زنده و مجازی برگزار می‌شد.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی طرح بهار قرآن را مهم‌ترین برنامه واحدهای دانشگاهی در ماه مبارک دانست و عنوان کرد: امسال دانشجویان نیز می‌توانند از این طرح درکنار اساتید و کارکنان بهره‌مند شوند.

طالب‌تاش خاطرنشان کرد: برای اینکه کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه نیز از این فرصت استفاده کنند، زیرساخت‌های اجرای طرح بهار قرآن با مشارکت دفتر توانمندسازی دانشگاه برای کارکنان سازمان نیز راه‌اندازی شد. روزانه 150 نفر از کارکنان سازمان مرکزی از ساعت 18 تا 20 به صورت مجازی به تفسیر سوره شورا می‌پردازند که این جلسه نیز با تفسیر حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

358 / 167 طرح بهار قرآن دانشگاه آزاد همایش ملی دعا و تعالی انسان پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح بهار قرآن دانشگاه آزاد پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد پژوهشکده قرآن و عترت دعا و تعالی انسان فضای مجازی دانشگاه آزاد بهار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد

ایسنا/هرمزگان قشم و کیش در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اختتامیه‌ همایش ملی مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور شامگاه ۶ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار شد. این نشست که با حضور وزیر کشور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و حجت الله عبدالملکی نماینده ویژه‌ی رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد.

در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

براساس ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی سال ۱۴۰۲ حوزه‌های مختلف مناطق آزاد، مناطق آزاد قشم و کیش در حوزه موضوعات اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و صادرات) حائز رتبه اول و برتر در همایش ملی کلیه مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شدند.

عبدالملکی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اهدای لوح از زحمات مدیرعامل این دو منطقه آزاد به منظور ارتقای شاخص های اقتصادی تقدیر کرد.

 افزایش صادرات و صادرات مجدد، به بیش از ۵۰۵ میلیون دلار، تراز تجاری مثبت ۳۱۳ میلیون دلاری، رشد صدور و تمدید ۲۰ درصدی مجوزهای سرمایه گذاری، رشد حجم سرمایه‌گذاری در شیلات و کشاورزی به میزان ۱۰۰ درصد، رشد ۱۱ درصدی تعداد ثبت شرکت‌ها،رشد حمل و نقل و ترانزیت به نسبت تردد خودرو و مسافر به میزان ۲۷ درصد، رشد اشتغال ۲۵ درصدی ایجاد شده در واحدهای صنعتی، عقد قرارداد تحویل ۸۰ قطعه زمین برای فعالیت‌های صنعتی از جمله مهمترین دستاوردهای اقتصادی منطقه آزاد قشم در سال گذشته می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود