Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:29:01 GMT

توزیع ۵۰ هزار قرص نان صلواتی در نکا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۸۹۱۴

توزیع ۵۰ هزار قرص نان صلواتی در نکا

یحیی پور گفت: خبازان شهرستان نکا در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه و به نیت امام رضا (ع) در ایام ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار قرص نان به‌صورت صلواتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

«محمد یحیی پور» صبح امروز (9 اردیبهشت) ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرستان نکا برای حضور خودجوش در جبهه مقابله با کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در این شهرستان با تولید اقلام بهداشتی، مشارکت در عملیات گندزدایی، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به کمک کادر درمانی برای بهبود بیماران کرونایی شتافتند.

 

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نکا بابیان اینکه تهیه و توزیع سبد کالا بین نیازمندان از برنامه‌های روتین حوزه خادمیاری است که در طول سال اجرایی می‌شود، افزود: در ایام بحران کرونا و بروز مشکلات معیشتی بین خانواده‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی باقوت بیشتری موردتوجه خادمیاران رضوی است.

 

وی بابیان اینکه عده‌ای از خادمیاران رضوی نکا با توزیع نان رایگان به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی نکا با همکاری تعدادی از خبازان این شهرستان در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه (برکت رضوی) و باهدف رفع مشکلات ناشی از ویروس  منحوس کرونا، به نیت امام مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) در اقدام به توزیع نان رایگان بین نیازمندان کردند.

 

یحیی پور افزود: ماه رمضان امسال ۵۰ هزار قرص نان به‌صورت صلواتی به نیازمندان اهدا می‌شود.

 

وی گفت: طی هماهنگی انجام‌شده از سوی کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نکا با اتحادیه خبازان  این شهرستان، بسیاری از خبازان نکایی آمادگی خود را برای مشارکت در طرح توزیع ۵۰ هزار قرص نان رایگان در ماه رمضان اعلام کردند.

 

یحیی پور اظهار امیدواری کرد که با توجه به استقبال خبازان نکایی از این طرح تا پایان ماه مبارک بیش از ۱۰۰ هزار قرص نان بین نیازمندان توزیع شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: برکت رضوی کمک مومنانه مقابله با کرونا توزیع نان صلواتی خادمیاران رضوی اقلام بهداشتی ماه رمضان خادمیاران رضوی بین نیازمندان شهرستان نکا یحیی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان