Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری لرستان با بیان اینکه الیگودرز بیشترین خسارت سیل را در بخش راه‌های فرعی لرستان دید گفت: ایمن سازی محور خرم‌آباد- پلدختر مستلزم احداث دیواره ساحلی است. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

عارف امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: در سیل هفتم اسفندماه 8، خسارات زیادی به زیرساخت‌های راه در لرستان وارد شد به طوری که 473 کیلومتر راه، 213 دستگاه پل و 68 دستگاه ماشین آلات راهداری به طور جدی خسارت دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت در حوزه راه‌های فرعی به شهرستان الیگودرز وارد شده است، افزود: به بیش از 25 کیلومتر از راه‌های فرعی شهرستان الیگودرز آسیب جدی دید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه مجموع خسارات سیل 12 فروردین و 7 اسفند 98 را بیش از  دو هزار و 300 میلیارد تومان برآورد می‌شود عنوان کرد: ایمن سازی محور خرم‌آباد - پلدختر نیازمند احداث 25 کیلومتر دیوار حائل در جوار رودخانه کشکان است که ساخت هشت کیلومتر آن باید به قید فوریت تامین اعتبار شود و در دستور کار قرار بگیرد.

امرایی بیان کرد: از همین ماه یعنی اردیبهشت بازسازی راه‌های آسیب دیده از سیل در حد اعتبارات ابلاغی با جدیت آغاز می‌شود.

بندهای خاکی برای جلوگیری از ورود سیلاب به بالادست بروجرد احداث می‌شودگزارش تسنیم از ‌امدادرسانی به سیل‌زدگان شهداد‌/ وقتی در مردم‌یاری ‌پست و درجه کنار گذاشته می‌شود+ فیلمسیل فروردین 1290 میلیارد تومان به جاده‌های کشور خسارت زد

انتهای پیام/648/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان