Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:42:53 GMT

ترامپ جمهوری خواهان را هم عاصی کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۰۹۲

ساعت 24- گروهی از محافظه‌کاران جمهوری‌خواه قصد دارند با انتشار یک تبلیغ تلویزیونی از نحوه مدیریت رئیس جمهور آمریکا و همچنین اظهارات وی در زمینه روشهای مقابله با کرونا انتقاد کنند.

برخی از محافظه‌کاران جمهوری‌خواه مخالف ترامپ قصد دارند پنج‌شنبه این هفته تبلیغی تلویزیونی را علیه اظهارات دونالد ترامپ در نشست خبری روز پنج‌شنبه 23 آوریل، در شبکه ملی آمریکا پخش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در جریان این نشست خبری پیشنهاد داد که با در معرض قرار دادن بدن در برابر گرما و نور خورشید و تزریق مواد ضدعفونی‌کننده می‌توان این بیماری را شفا داد.

به نوشته پایگاه «نیوزویک»، اگرچه ترامپ بعد از این صحبت‌ها، اعلام کرد که کاملاً «شوخی کرده است» اما، پیشنهاد او تولیدکنندگان موادهای ضدعفونی را مجاب کرد که به مشتریان هشدارهای لازم را بدهند. همچنین بعد از پیشنهاد ترامپ، تماس‌های مردمی به «مراکز کنترل مسمومیت» در ایالت‌های مختلف آمریکا از جمله نیویورک و میشیگان در مورد تزریق این مواد به بدن، افزایش یافت. مردم آمریکا در این تماس‌ها، پرسیده بودند آیا تزریق این مواد به بدن ایمن خواهد بود؟

«سارا لانگوِل»، سخنگوی جمهوری‌خواهان محافظه‌کار در بیانیه‌ای به پایگاه «نیوزویک» اعلام کرد که «برای یک رئیس‌جمهور اظهار نظر در مورد روش‌های درمان آزمایش‌نشده، در یک کنفرانس خبری جهانی خطرناک است. وی بهتر بود بر 50 هزار نفری که در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند تمرکز می‌کرد و یک پاسخ هماهنگ با دولت فدرال را برای مقابله با ویروس کرونا ارائه می‌داد؛ پاسخی که شامل آزمایش تشخیص و تأمین تجهیزات بهداشتی برای کارکنان درمانی و بیمارستان‌ها باشد. آمریکا سزاوار رهبری بهتر است.»

به نوشته «نیوزویک»، جمهوری‌خواهان محافظه‌کار مخالف ترامپ در سال گذشته، چندین تبلیغ تلویزیونی را پخش کرده‌اند و در مورد نحوه رهبری ترامپ ابراز نگرانی کرده‌اند و از جمهوری‌خواهان کنگره نیز خواسته‌اند ترامپ را مسئول این اقدامات بدانند. آنها همچنین در تبلیغ قبلی خود به اظهارات اشتباه ترامپ در سیزدهم آوریل در مورد اینکه او به تنهایی برای بازگشایی ایالت‌ها تصمیم خواهد گرفت، انتقاد کردند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین