Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:33:05 GMT

رئال نگران اسپانسرها؛ امارات و آدیداس مشکل دارند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۹۴۵۸

رئال نگران اسپانسرها؛ امارات و آدیداس مشکل دارند

اسپانسرهای اصلی رئال مادرید به خصوص دو کمپانی آدیداس و هواپیمایی امارات از بحران کرونا به شدت ضربه خورده‌اند و این باعث نگرانی مدیران رئال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین منبع درآمد رئال مادرید نه فروش بازیکن، نه بلیط‌فروشی و نه حق پخش تلویزیونی، بلکه تبلیغات و حمایت مالی اسپانسرهای تبلیغاتی این باشگاه است که در این فصل انتظار می‌رود برای باشگاه اسپانیایی 371 میلیون یورو درآمد داشته باشد، یعنی نزدیک به 45 درصد کل درآمد باشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما بحران کرونا می‌تواند ضربات سختی به درآمد ناشی از تبلیغات و اسپانسرینگ این باشگاه بزند. در حالیکه فوتبالی برگزار نمی‌شود اسپانسرها که برخی از آنها خودشان روزهای بسیار دشواری را سپری می‌کنند تمایلی به پرداخت پول برای تبلیغاتی که حالا دیده نمی‌شود ندارند. در صورت سقوط مالی اسپانسرها، رئال مادرید هم از این سونامی در امان نخواهد بود.

 

رئال مادرید در حال حاضر با چهارده شرکت قرارداد اسپانسرینگ دارد که از میان آنها تنها آدیداس و هواپیمایی امارات، اسپانسرهای اصلی محسوب می‌شوند و بخش اصلی درآمد تبلیغاتی باشگاه از آنها تامین می‌شود. قرارداد امارات با آدیداس که تا سال 2028 اعتبار دارد هر سال 100 میلیون یورو نصیب باشگاه می‌کند و البته این رقم می‌تواند بسته به موفقیت‌های رئال تا 50 درصد افزایش داشته باشد. هواپیمایی امارات هم هر ساله 70 میلیون یورو به لوس بلانکوس پرداخت می‌کند تا نامش روی پیراهن این تیم درج شود.

 

 

مشکلات شدید آدیداس و امیریتس

با توجه به رکود بی‌سابقه اقتصاد جهانی در نتیجه بحران کرونا، کمپانی آدیداس مجبور شده برای سر پا ماندن از دولت آلمان 2.4 میلیارد یورو وام دریافت کند و گفته می‌شود این شرکت قصد دارد از بانکهای خصوصی هم 600 میلیون یوروی دیگر دریافت کند.

 

 

اما شرایط مالی هواپیمایی امارات، شرکت هواپیمایی ملی کشور امارات، تا این اندازه شفاف نیست. در اینکه امارات هم بر اثر بحران کرونا ضربات اقتصادی سنگینی دریافت کرده شکی نیست. کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند هواپیمایی امارات تا پایان سال ضرری 289 میلیون یورویی تجربه کند. در حال حاضر تقریبا تمامی ناوگان این شرکت زمینگیر شده و 105هزار نیروی کار آن مجبور شده‌اند با کاهش پنجاه درصدی دستمزدهایشان کنار بیایند.

 

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید هواپیمایی امارات بحران کرونا میلیون یورو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم