Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن پیام به شرح زیر می باشد:

اردیبهشت؛ این دومین ماه بهاری، تقارن آن با ماه میهمانی خدا از یک سو و مناسبت‌ها و رویدادهای مهمی که در دل خود جای داده از سوی دیگر، فرصتی را برای رشد و توسعه فردی و معنوی و تکریم و بزرگداشت بزرگانی که اوراق این ماه بهشتی به نام‌ آنان ثبت شده، فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزنگار اردیبهشت، روزهای زیبایی به نام‌های بزرگی ثبت شده که شکوه و فرح بخشی این ماه را صدچندان نموده است.

۹ اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس نهاد شورای اسلامی در کشور است. این نهاد خجسته، مردم سالاری دینی را در جامعه اسلامی ما در شهرها و روستاهای کشور متبلور ساخته و تجلی‌گاه واسپاری امور مردم به دست خودشان را رقم زده است. شایسته است این روز را به همکاران خود؛ اعضای محترم شورای شهر بندر امام‌خمینی(ره) که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر، با کفایت و درایت برای خدمت به جامعه شهروندمدار کوشش می‌کنند، تبریک عرض نمایم.

روز ۱۲ اردیبهشت نیز با نام معلم زینت یافته است. ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت به ویژه در این ایام قرنطینه که از طریق فضای مجازی وسامانه شاد کار تدریس را پیگیری و دنبال می‌کنند، ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش که عاشقانه خویش را فدای اعتلای آگاهی و بینش آحاد جامعه امروز و فردا می‌نمایند، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. هر چند که متأسفانه این قشر، همواره مورد غفلت قرار گرفته‌اند که امیدواریم در جهت تکریم عملی این عزیزان گام‌های مؤثری برداشته شود.

همچنین یازدهم اردیبهشت "روز جهانی کارگر" است که به پاس تکریم کارگران زحمت کش و ایثارگر این پیش قراولان اصلی اقتصاد جامعه انسانی در زمینه‌های صنعتی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی در این ماه گرامی داشته می‌شود. کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

به همین مناسبات شایسته است به نمایندگی از مردم شریف و قدرشناس بندر امام خمینی(ره)، قدردان کوشش‌های معلمان فرهیخته منطقه، کارگران زحمتکش و دلسوز و نیز فداکاری‌های سرشار از عشق و محبت و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان سلامت سراسر میهن اسلامی‌مان باشیم و از درگاه پروردگار سبحان برای ایشان تندرستی، سلامتی و موفقیت خود و خانواده‌هایشان را مسئلت می‌نمائیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر