Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی، اظهارداشت: حدود ۱۷ هزار مدرسه غیردولتی و ۳۰ هزار مرکز پیش دبستانی در سراسر کشور داریم که ۲۷۰۰ مدرسه غیردولتی در استان تهران واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس آیین نامه استقرار مدارس غیردولتی، موضوع بررسی استحکام و ایمنی بنا و میزان ظرفیت مدارس غیردولتی توسط ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های سراسر کشور تعیین می‌شود که در این راه شرکای دیگر مانند شهرداری و نظام مهندسی نیز کمک می‌کنند.

زینی‌وند با تأکید بر اینکه سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی در تسهیل امور مرتبط با مدارس غیردولتی مفید فایده خواهد بود، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم این سامانه، رعایت عدالت و انصاف برای متقاضیان و جلوگیری از رانت خواهد بود که جا دارد از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نهایت تشکر را داشته باشم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با راه‌اندازی این سامانه، با عنایت به اینکه تمامی فرایندها بر اساس زمان پیش بینی و تقسیم بندی شده است، متقاضیان و موسسان مدارس غیردولتی را راهنمایی و چگونگی انجام درخواست‌ها نیز به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مدرسه معاون وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش مشارکت های مردمی مدارس غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین