Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:23:04 GMT

بیماری کرونا با گرم شدن هوا فروکش نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۳۲۱

بیماری کرونا با گرم شدن هوا فروکش نمی‌کند

دکتر «سیاوش وزیری» روز سه شنبه به ایرنا افزود: ویروس کرونای جدید در ماه‌های گذشته فرصت جهش داشته و ‌شاهد تغییر و ‌تنوع چهره بیماری هستیم.

او گفت: تاکید ما همیشه بر تب، سرفه و تنگی نفس بوده اما علاوه بر فرم تنفسی اکنون گزارش‌هایی از ضایعات پوستی، علایم‌گوارشی، بیماری‌های گوارشی اطفال ارایه می‌شود.

عضو ستاد مدیریت مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: مراکز متعدد تحقیقاتی معتبر جهان برای تهیه واکسن در تلاش هستند که ممکن است تا یک سال دیگر به طول بیانجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیری افزود: افزایش ابتلا و بروز فرم تنفسی بیماری در ماه‌های پاییز و همراه شدن آنفلوانزا با آن می‌تواند مشکلات جدی به وجود آورد.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: امروز پس از ۳۶ روز، تعداد موارد جدید یا ابتلای روزانه به کووید۱۹ در کشور، به کمتر از هزار مورد رسید اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به پنج هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

به گفته او، تاکنون ۷۰ هزار و ۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و سه هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، بارداری بعد از ۳۵ سالگی در ردیف بارداری‌های پرخطر محسوب می‌شود، بنابراین لازم است تا مادر قبل از اقدام به بارداری چکاپ‌هایی را انجام دهد. فاطمه عدالت فر کارشناس مامایی، به چند مورد از چکاپ‌های مهم از جمله فشار خون و آزمایش های مربوط به قلب برای مادران بالای ۴۰ سالی که می‌خواهند باردار شوند، اشاره کرده است.

کد خبر 848347 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها سقط جنین خبر مهم بیماری - قلبی زنان - زایمان جنین بیماری - فشار خون مادر

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • «نان کامل» چه نانی است؟
  • برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟