Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج در کهگیلویه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رزمایش مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان امروز با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار و جمعی از مسؤولان در مصلای امام خمینی آغاز شد.

سید حمزه محقق‌زاده در این آیین با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا اظهار داشت: بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب رزمایش همدلی مؤمنانه و مواسات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: همه گروه‌های جهادی و اعضای قرارگاه‌ها وارد عمل شدند و مسؤولان استانی و شهرستان بسترسازی کردند تا در جهت تدبیر و انتظار رهبری انجام وظیفه کنند.

 

محقق‌زاده با بیان اینکه در شهرستان طبق جمع بندی استان نهادهای حمایتی مامور شدند مددجویان جامعه هدف را پوشش دهند، افزود: مابقی اقشار در رزمایش مؤمنانه سپاه و قرارگاه‌ها خدمات‌رسانی می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در مرحله دوم رزمایش 750 سبد غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و خرما به ارزش هر بسته 500 هزار تومان به شهرستان تخصیص یافت و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

وی افزود:  علاوه بر این در مرحله قبل نیز ۶۴۰ بسته غذایی توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

محقق‌زاده گفت: توزیع کمک‌های مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خبرگزاری فارس ناحیه مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان