Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@03:48:13 GMT

شناسایی متخلفان ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۰۶۶۱

شناسایی متخلفان ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین توکلی کجانی اظهار داشت: متخلفان ساخت و ساز در حریم مسیل سنگتراشان و چهلقز شهرستان ری در تهران که موجب وقوع سیلاب در بخش خاوران می‌شود باید به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی گفت:  برای جلوگیری از هرگونه سیلابی در محور امام رضا(ع) و بخش خاوران باید مسیل سنگتراشان و چهلقز به‌ صورت فنی و با مطالعات دقیق ایمن سازی شود، رفع مشکلات این ۲ رودخانه باید دغدغه تمامی دستگاه‌های متولی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی ادامه داد: مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرای شهرستان باید بدانند در گذشته موضوع پاسخگویی و مدیریت بحران در اختیار یک نهاد بود، اما امروز بر اساس قانون جدید، همه دستگاه‌های اجرایی در مدیریت بحران حضور دارند و شرح وظایف آنان تعریف شده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: مسیر سنگتراشان و چهلقز بخش خاوران یکی از نقاط آسیب‌پذیر شهرستان ری در مواقع بارندگی است که با بارش‌های شدید این مسیر سیلابی و خطرآفرین می‌شود، بنابراین باید نسبت به رفع موانع و مشکلات این مسیر اقدام شود.

کد خبر 506023 برچسب‌ها تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: با توجه به تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی راه و راه آهن، در یک اقدام قاطع ۳۴ مستحدثات (بنا‌های نوساخته) متجاوز به حریم جاده ارتباطی بروجرد - ونایی اقدام شد.

محمد ایرانشاهی افزود: به متجاوزان و متصرفان حریم راه توصیه می‌شود، هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اضافه کرد: در غیر این صورت در روز‌های آینده این اداره نسبت به قلع و قمع مستحدثات متجاوز اقدام خواهد نمود.

گفتنی است بیش از ۶۲۷ کیلومتر راه ارتباطی بروجرد وجود دارد که ۴۷۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد