Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسین میرزایی در خصوص تعداد خانوارهایی که حمایت‌های کرونایی را دریافت کرده‌اند گفت: بر اساس آمارهای موجود لیست ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ خانوار به بانک مرکزی داده شد و این خانوارها کمک یک میلیون تومانی را دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خانواری بوده که در لیست باشد اما کمک را دریافت نکرده باشد، گفت: بر اساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی ۳۴ هزار مورد به دلیل مشکل حساب بانکی، موفق به دریافت کمک کرونایی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا تاکید کرد: بخش عمده این مشکل مربوط به مسدودی‌های قضائی و مشکلات شماره حساب آنها بوده و در صورت رفع این مشکلات، می‌توانند کمک را دریافت کنند و حقشان محفوظ است.

میرزایی در خصوص تمدید ارسال کد ملی سرپرستان خانوار نیز اظهار داشت: تا چندی قبل مهلت ارسال پیامک کد ملی برای سرپرستان خانوار ۱۸ اردیبهشت ماه اعلام شده بود اما براساس گفته شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مادامی که کرونا ادامه دارد و خانواری باشد که کمک را نگرفته باشد مسیر برایش باز است و می‌تواند این تسهیلات را دریافت کند. بنابراین فعلاً زمانی برای پایان ارسال کد ملی در نظر گرفته نشده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات معیشت حسین میرزایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: از ۱۵ اردیبهشت ‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.

 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات