Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش «پارسینه» به نقل از یورونیوز، ویدئوهای منتشر شده از سوی پنتاگون پیش از این از سوی شخص ثالثی در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بودند اما به‌طور رسمی در سپتامبر ۲۰۱۹ مورد تایید دولت آمریکا قرار گرفتند.

این ویدئوها که توسط دوربین‌های مادون قرمز ضبط شده‌اند، اشیا پرنده ناشناسی [بشقاب‌پرنده‌ها] را که به سرعت در حال پرواز هستند، نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو ویدئو واکنش‌های اعضای نیروی دریایی آمریکا شنیده می‌شود به طوری که یکی از آن‌ها این حدس را مطرح می‌کند که احتمالا این شی پرنده پهپاد باشد.

نیروی دریایی آمریکا در سپتامبر سال گذشته صحت این ویدئوها را تایید کرده بود و هم‌اکنون نیز اقدام به انتشار این ویدئوها کرد. یکی از سخنگوهای پنتاگون دلیل انتشار رسمی این ویدئوها را توضیح داد و گفت که پنتاگون آن‌ها را از فهرست ویدئوهای طبقه‌بندی شده خارج کرد تا جلوی هرگونه سوء برداشت افکار عمومی درباره اینکه آیا ویدئوها واقعی هستند و آیا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها وجود دارد گرفته شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طبق گفته سخنگوی پنتاگون اشیای پرنده حاضر در ویدئوها «ناشناخته» هستند.

بر اساس بیانیه پنتاگون یکی از ویدئوها در سال ۲۰۰۴ ضبط شده است و دو ویدئوی دیگر مربوط به ژانویه ۲۰۱۵ است. این ویدئوها پیش از این از منابع غیر رسمی منتشر شده بودند. در سال ۲۰۱۷ دیوید فراور، یکی از خلبانان شاهد این پدیده در سال ۲۰۰۴ به سی ان ان گفته بود که حرکت این شی به‌گونه‌ای بود که او قادر به توضیح آن نیست: «همانطور که به آن نزدیک می‌شدم...آن شی به سرعت به سمت جنوب شتاب گرفت و در کمتر از دو ثانیه ناپدید شد.»

پنتاگون می‌گوید که پس از بررسی دقیق تصمیم گرفته است ویدئوها را از حالت محرمانه خارج کند چراکه آن‌ها افشا کننده توانمندی یا سامانه خاصی نیستند و تاثیری روی بررسی‌ها و تحقیقات آینده درباره این پدیده‌های پرنده ناشناس ندارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بنا بر گزارشی که در ماه دسامبر ۲۰۱۷ در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، وزارت دفاع آمریکا وجود یک برنامه محرمانه با بودجه ۲۲ میلیون دلاری بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ برای پژوهش در زمینه بشقاب پرنده‌ها را تأئید کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پنتاگون بشقاب پرنده آمریکا اشیاء ناشناخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای خبیر ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می کند و به محیط زیستشان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد آنها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.
این دوستدار محیط زیست می‌گوید: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.
آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آنها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم