Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@14:03:46 GMT

تحویل ۱۰ واحد مسکونی به روستاییان پیرخوشاب

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۱۶۰۲

تحویل ۱۰ واحد مسکونی به روستاییان پیرخوشاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، یحیی صادقی بیان کرد: پس از پیگیری‌های انجام‌شده در زمینه احداث مسکن برای اهالی پیر خوشاب و بعد از تأمین زمین، در فاز نخست ۱۰ واحد مسکونی احداث و به تعدادی از ساکنان این منطقه که مددجوی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) هستند، تحویل داده شد.

وی افزود: در مرحله دوم این طرح برای تمامی اهالی پیر خوشاب ساکن در منطقه زهکلوت مسکن احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کرمان گفت: هر یک از واحدهای مسکونی با اعتبار ۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد با متراژ ۵۰ مترمربع احداث شده است.

صادقی بیان کرد: به منظور اشتغال، توانمندسازی و توان‌افزایی مددجویان منطقه پیر خوشاب، کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمان طرح راهبردی شغلی را اجرا کرده که در قالب آن با همکاری و مشارکت خیران حوزه اشتغال، ۱۰۰ رأس دام تحویل ۲۵ خانوار زیرپوشش منطقه زهکلوت داده شد.

کد خبر 506053 برچسب‌ها کمیته امداد استان‌ کرمان مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد استان کرمان مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان