Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@05:23:10 GMT

DJI از پهپاد جدید رونمایی می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۱۳۰

DJI از پهپاد جدید رونمایی می‌کند

شرکت تولید‌کننده پهپاد DJI، مشخصات پهپاد جدید خود را که به‌زودی از آن رونمایی می‌کند، منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت سازنده پهپاد DJI واقع در شنزن چین، مشخصات پهپاد جدید خود با نام Mavic Air 2 را اعلام کرد. این پهپاد درواقع نسخه دوم Mavic Air است که 2سال پیش معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهپاد Mavic Air 2 به دوربین 48مگاپیکسلی با سنسور 1.2 اینچی مجهز شده که قادر به ضبط فیلم 4k و تصاویر HD می‌باشد. همچنین قابلیت ضبط تصاویر Hyperlapses با کیفیت 8k را دارد.

این پهپاد بزرگ‌تر و سنگین‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود. همچنین از باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 3500میلی‌آمپر بهره می‌برد که باعث شده مدت‌زمان پرواز به 34 دقیقه افزایش پیدا کند. حداکثر سرعت آن 68.4 کیلومتر در ساعت است، و قدرت مانور پایین آمدن آن تا 5 متر در ثانیه می‌باشد.

Mavic Air 2 همچنین از سیستم کنترل هوشمند OcuSync 2.0 نیز بهره می‌برد، ویژگی‌ای که باعث می‌شود بتوان پهپاد را تا مسافت‌های طولانی‌تری (تا 10 کیلومتر) کنترل کرد.

انتهای پیام/4112/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: پهپاد فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد