Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:48:58 GMT

احیای هفت شرکت تولیدی در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۸۲۶

احیای هفت شرکت تولیدی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، خلیل اللهی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تعداد هفت شرکت تولیدی و صنعتی این استان با تلاش مجموعه قضایی احیا شدند.

خلیل اللهی افزود: این واحد‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان دارای مشکلات عدیده مالی و اداری و یا ورشکسته بودند که با نظارت و حمایت اداره تصفیه و ورشکستگی شهرستان تبریز، احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با احیا و نجات این تعداد واحد تولیدی از بیکاری تعداد ۴۲۴ نفر کارگر در آذربایجان شرقی جلوگیری شد.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران واحد‌های تولیدی یکی از مهمترین و محوری‌ترین کارکرد‌ها و رسالت‌های مجموعه‌های قضایی و دادگستری استان است،گفت: بر همین اساس دادگستری آذربایجان شرقی در صورت بروز مشکلات برای واحد‌های تولیدی به سرعت وارد عرصه شده تا از بیکاری افراد جلوگیری شود، چون این موضوع تبعات بسیار زیان بار اقتصادی و اجتماعی دارد.

او با بیان اینکه کارگران واحد‌ها یاد شده باسابقه و دارای مهارت فنی بالا بودند، گفت: این شرکت‌ها به صورت اجاره به مدیران دارای اهلیت واگذار شده و به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی افزود: حمایت از تولید داخلی و اشتغال برای کارگر ایرانی و تلاش در راستای جهش تولید از مهمترین وظایف مسئولین و مردم است و در این راستا دستگاه قضایی با تمام توان در خدمت بخش تولید و قشر کارگری است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احیای واحد تولیدی حمایت از تولید داخلی جهش تولید آذربایجان شرقی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود