Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:44:01 GMT

ایوب دهقانکار سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۲۹۶۲

ایوب دهقانکار سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور حکمی ایوب دهقانکار را به‌عنوان سرپرست مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب کرد

در متن این حکم آمده است:

«نظر به‌سابقه، تجربه و تعهد جنابعالی در حوزه نشر و کتاب که حاصل سال‌ها فعالیت در بخش‌های گوناگون معاونت امورفرهنگی بوده است بدین وسیله جنابعالی به عنوان سرپرست مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشالله با درایت و تدبیری که در جنابعالی و روحیه همکاری و همدلی که در همکاران مؤسسه وجود دارد شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی به ویژه با رویکرد نوآورانه و همراه با صرفه‌جوئی باشیم.

باتوجه به اینکه در دوره گذار برای سامان‌دهی مؤسسات معاونت فرهنگی در قالب یک مؤسسه فراگیر قرار داریم و مسئولیت این مهم نیز بر عهده جنابعالی خواهد بود لازم می‌دانم نکات زیر را یاد آوری کنم.

۱. ساماندهی مؤسسات بر اساس منطق روشن بهره‌وری بیشتر، نوآوری و همگرائی در فعالیت‌ها، کاهش هزینه‌ها و یافتن منابع مالی مناسب دولتی و بخش خصوصی طراحی شده است. لازم است این نکات در همه مراحل ساماندهی مد نظر باشد

۲. در مسیر ساماندهی مؤسسات، حفظ کرامت و حرمت همه همکاران در مؤسسات ضروری است و هرگونه تصمیمی در مورد آنها باید توجیه کافی داشته و با جلب رضایت همکاران و رعایت احتیاط لازم و بدون شتابزدگی باشد.

۳. ضوابط قانون کار باید بدون تبعیض در مورد همه همکاران لحاظ شود و منافع مشروع و قانونی آنها تامین شود.

۴. با توجه به وجود افراد صاحب‌نظر در هیأت امنا و هیأت مدیره مؤسسات و نیز مدیران و کارشناسان با تجربه، لازم است نظر مشورتی آنها در همه مراحل سامان‌دهی مورد توجه باشد و اولویت انتخاب مدیران و مسئولان بخش‌های گوناگون از کارکنان موسسات باشد.
۵. امید به خداوند و اخلاص در عمل و دقت در تصمیم‌گیری و تدبیر و دوراندیشی رمز موفقیت شما در این سمت جدید است.

در پایان لازم می دانم از برادر گرامی جناب آقای دکتر قادر آشنا که در طول مدت مدیریت خود در مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت‌های مؤثر و خوبی داشتند، تقدیر و تشکر کنم و برای ایشان از خداوند منان توفیق خدمت بیشتر به فرهنگ کشور را مسالت نمایم.»

کد خبر 4912096

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه نمایشگاه های فرهنگی محسن جوادی ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی خبرگزاری مهر ادبیات جهان ادبیات رایزنی فرهنگی شیوع کرونا میراث فرهنگی درگذشت چهره ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترجمه بازار نشر تازه های نشر کتابفروشی نمایشگاه های فرهنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

جیلان اضافه کرد: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

وی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.

جیلان ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد