Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تصمیمات عجولانه بعضی از افراد در فدراسیون فوتبال برای برگزاری لیگ و یا تمرینات به ورزش و فوتبال آسب می‌رساند.

رسول فلاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به صحبت‌های سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری لیگ فوتبال اظهار داشت: شما اعلام کردید که باشگاه‌‌‌های ما پزشکان کار بلدی دارند و همه باشگاه‌‌ها از سیستم پزشکی کامل بهره می‌‌‌‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که بدون پشتوانه زده می‌شود. کدام امکانات و تجهیزات پزشکی باشگاه‌ها دارند؟ اگر بازیکنی در این شرایط به ویروس کرونا مبتلا شود چه کسی مسئولیت را به گردن می‌‌‌‌گیرد؟ چه تضمینی وجود دارد، جناب سهیل مهدی؟

  وی گفت: آقای سهیل مهدی شما این حق را ندارید که از طرف باشگاه‌‌‌ها تصمیم گیری و صحبت کنید شما  با صراحت به مردم و رسانه‌‌‌ها بگویید کدام باشگاه در کشور با شما مکاتبه داشته و مدعی سیستم پزشکی مجهز شده که در صورت برگزاری لیگ ما حاضریم عواقب پزشکی آن را بر عهده بگیریم. هر باشگاهی 30 الی 40 بازیکن و نیاز به  سیستم رفاهی از قبیل اتوبوس و محل اسکان و... دارند و همه آنها در طول روز چه تمرینات و چه مسابقه با هم در ارتباطند همه ما به خوبی می‌دانیم که اغلب بازیکنان شهرستانی هستند و مشکل مسکن دارند حالا اگر در این مجوعه اتفاقی برای بازیکن یا کادر فنی  رخ دهد مسئول چه کسی است و قطعا با این صحبت‌‌‌‌‌های شما فدراسیون فوتبال پاسخگو باید باشد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: همانطور که قبلا گفتم هیچ کسی با برگزاری فوتبال مخالف نیست و فوتبال  تنها رشته توپی پرطرفدار  و هیجانی در سطح جامعه است که باعث نشاط و شادابی در بین  مردم می‌شود همین ورزش و فوتبال است که برای  سلامتی جامعه آمده است. تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسانه برای ورزش ما مضر است.

وی خاطرنشان کرد: سهیل مهدی اعلام کرده که باشگا‌ه‌های ما از نظر امکانات پزشکی و وسایل درمانی مجهز هستند و ما هیچگونه مشکلی برای برگزاری لیگ و تمرینات نداریم. چرا بدون هماهنگی با باشگاه‌های این حرف‌ها زده می‌شود. من از ستاد ملی کرونا درخواست دارم که خودش امکانات پزشکی باشگاه‌‌‌‌‌ها را برای برگزار لیگ و تمرینات بررسی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتسال پزشکی برگزاری لیگ سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد