Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:42:41 GMT

مصوبه نهایی وام یک هزار میلیاردی مسکن مهر پردیس صادر شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۳۶۴۷

مصوبه نهایی وام یک هزار میلیاردی مسکن مهر پردیس صادر شد

مهدی هدایت روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این وام توسط شعبه نارمک بانک مسکن به شرکت عمران پردیس پرداخت می شود و صرف ساخت پروژه‌های زیر بنایی و تکمیل پروژه‌های مسکن مهرخواهد شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت محمد اسلامی، وزیرراه و شهرسازی ، اظهار داشت: از سال گذشته پی گیردریافت وام یک هزار میلیارد تومانی از محل تبصره ۸ قانون بودجه بودیم و با مساعدت وزیر راه و شهر سازی دریافت این وام محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: دریافت وام گام مهمی در تسریع پروژه های نیمه کاره مسکن مهر پردیس و تحویل  به موقع واحدهای باقی مانده به مالکان و متقاضیان در پردیس است.

هدایت با اشاره به میزان سود وام تصویب شده اظهار داشت: سود این وام برای شرکت عمران شهر جدید پردیس ۱۸ درصد تعیین شده است.

وی ادامه داد: تکمیل عملیات زیر بنایی فاز ۱۱ شهر جدید پردیس، محوطه سازی و تکمیل واحدها در فازهای ۵، ۸،۹ با بهره گیری از وام تخصیصی با سرعت بیشتری اجرایی خواهدشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدی پردیس گفت: این وام در قبال توثیق وثایق غیر منقول واجد شرایط با رعایت سایر ضوابط و مقررات به شرکت عمران پرداخت می‌شود.

هدایت با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در فازهای ۵ و ۹ افزایش چشمگیری داشتند، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تیرماه امسال پانزده هزار واحد مسکن مهر را در فازهای ۸، ۵، ۹ و ۱۱ افتتاح خواهد شد.

وی افزود: حدود ۱۰ هزار واحد دیگر در فازهای یاد شده  تا آخرشهریورامسال تکمیل وبه مالکان تحویل خواهد شد.

در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها مسکن مهر پردیس بانک مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس بانک مسکن مسکن مهر پردیس بانک مسکن مسکن مهر پردیس شهر جدید پردیس شرکت عمران شهر هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد