Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، گفت: تمام مسئولان و سازمان‌ها باید سبک زندگی اسلامی ایرانی را آموزش دهند و رشته‌های دانشگاهی نیز باید به طرف کارآفرینی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان با اشاره به رویکرد دولت‌ها نسبت به نیروی کار و کارگران در دنیا اظهار کرد: گروهی نیازمند کار در جامعه هستند و بخش دیگر توجه دولت‌ها پس از جذب نیروی کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان وقوع حوادث مختلف را سبب به چالش کشاندن دولت‌ها در عرصه نیروی کار و تولید عنوان کرد و افزود: در شیوع ویروس کرونا بسیاری از بخش‌های جامعه دچار آسیب شد.

 

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای رسیدگی به امور کارگران ایجاد شده است، تصریح کرد: تمام تلاش مسئولان مربوطه باید در راستای رسیدگی به نیازهای جامعه هدف باشد.

 

آیت‌الله فلاحتی، بخشی از آسیب‌ها در عرصه تولید را به دلیل تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی دانست و بیان کرد: با توجه به وجود تحریم‌ها، شاهد فضایی امن و آرام در کشور هستیم.

 

امام جمعه رشت به تلاش دولت در برطرف کردن مشکلات جامعه با وجود نقدهای مختلف اشاره کرد و گفت: در کشور شاهد فعالیت در عرصه‌های مختلف هستیم و در این زمینه باید انصاف رعایت شود.

 

وی با اشاره به ایجاد کسب و کارهای جدید در سال رونق تولید، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در حال انجام است اما تا رسیدن به ایده‌آل‌ها فاصله داریم.

 

آیت‌الله فلاحتی به نام‌گذاری سال ۹۹ با عنوان سال «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: امر مذکور نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب تا حدی از رونق تولید راضی هستند و کارهایی در حال انجام است ضمن اینکه در جهش تولید نیاز به تسهیل‌گری مسئولان مربوطه داریم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری در سال «جهش تولید»، اظهار کرد: هدف تنها سیر کردن شکم جامعه نیست بلکه مردم را باید مولد بار آوریم و این می‌طلبد رشته‌های دانشگاهی به طرف کارآفرینی گام بردارند.

 

وی خواستار نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه شد و افزود: تمام مسئولان و سازمان‌ها باید سبک زندگی اسلامی ایرانی را آموزش دهند.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه اسراف یکی از معضلات جامعه محسوب می‌شود، بیان کرد: مدیریت درست و بهینه از انرژی را باید به جامعه آموخت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به تداوم تحریم‌های ظالمانه علیه جامعه ایرانی اشاره کرد و گفت: مردم ما صبور هستند و مشکلات را تحمل می‌کنند و می‌طلبد مسئولان مسائل را صادقانه برای جامعه بیان کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان همواره باید در کنار جامعه کارگری باشند، تصریح کرد: متولیان در سال «جهش تولید» کارآفرینی و تولید را به مردم آموزش دهند ضمن اینکه نیاز است برای رفاه کارگران تلاش بیشتری انجام شود.

 

* ۲۰هزار نفر مشمول بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا در گیلان شدند

«عباس علیزاده» نیز در دیدار مذکور به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار نفر مشمول بیمه بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا در گیلان شدند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از شناسایی ۶۷۹ کارگر نخبه و مبتکر گیلان در سال ۹۸ خبر داد و افزود: سال گذشته تعداد ۵۰ کارگاه آموزشی در استان برگزار شده است.

 

در ادامه این جلسه، «غلامرضا خوالگر» نیز در دیدار مذکور با اشاره به اینکه آنچه کارگران را عذاب می‌دهد تبعیض در تعیین دستمزد کارگران و کارمندان است اظهار کرد: انتظار داریم قانون در تعیین دستمزد کارگران رعایت شود و تورم سالانه را در این زمینه در نظر بگیرند.

 

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار گیلان به نامگذاری هفته کار و کارگر سال جاری به نام شهید عبدالحسین برونسی اشاره کرد و گفت: توجه به رفاه کارگران و برگزاری نوبت‌های کاری ایثار از جمله فعالیت‌های بسیج کارگری استان است.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله فلاحتی مطالبات کارگران نماینده ولی فقیه در گیلان کارگران آیت الله فلاحتی اشاره کرد و گفت ویروس کرونا جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از  امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و ... نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهید پرور و مجاهد پرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه ها و سطوح جنگ نرم و شناختی(احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور