Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صمت با اشاره به گزارشات موجود از طرح ویژه برای مبارزه با احتکار برنج، گفت: انواع برنج که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شود، حتماً باید با قیمت مصوب عرضه شود و با هرگونه افزایش قیمت برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه با توجه به تمهیدات انجام شده در ذخیره مناسب کالاهای اساسی، در تأمین ارزاق عمومی مردم هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد گفت: در مجموع، عملکرد ستاد تنظیم بازار کشور در طول سال گذشته مثبت بوده و در روند مدیریت بازار مؤثر عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در تأمین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در طول سال گذشته، توجه به تولیدات داخلی و تأمین بازار از این محل بوده است که در این راستا به موضوع تأمین مواد اولیه بخش تولید در ستاد تنظیم بازار توجه ویژه‌ای شده و خوشبختانه نتایج مثبت و مؤثر آن در شرایط سخت ایام پایانی سال و همزمان با شیوع کرونا در سطح کشور ملموس بوده است.

رحمانی تصریح کرد: تولید مناسب اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در دو ماه گذشته یک کار جهادی بوده و ظرفیت تولید کشور در این حوزه به فاصله کمی، چندین برابر شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: البته عموم شاخص‌های بخش تولید در کشور در طول سال ۹۸ رشد چشمگیری داشته اند و امسال نیز با لحاظ برنامه‌های موفق سال گذشته، برای تحقق اهداف سال جهش تولید، برنامه‌ریزی لازم در دستور کار قرار گرفته و همه موارد با جدیت هرچه تمام دنبال خواهد شد.

رحمانی با اشاره به برنامه تفویض اختیارات به تشکل‌های بخش خصوصی در سال ۹۸، افزود: این روند امسال پررنگ‌تر از سال گذشته تداوم خواهد داشت و حتماً در روند تصمیم گیری ها نمایندگان بخش خصوصی و تشکل‌های مرتبط حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: یکی از عوامل مؤثر در عملکرد قابل تقدیر ستاد تنظیم بازار کشور در سال ۹۸، حضور فعالانه و مؤثر بخش خصوصی در این ستاد و نظرات مؤثر و کارشناسانه آنها در روند تصمیم گیری ها بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر صنعت معدن و تجارت احتکار برنج ستاد تنظیم بازار سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏

به گزارش "ورزش سه"، قیمت تماشای فوتبال در اسپانیا و آلمان ‏اختلافی به اندازه چند سال نوری دارد. هواداران اسپانیایی مدتها ‏است به قیمت بلیت‌ها در این کشور متعرضند ولی دیدارهای پیش ‏روی رئال و بایرن باعث شده به خصوص هواداران رئال مادرید به ‏شدت شاکی باشند. ‏

فردا شب دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم در آلیانز ‏آره‌نا برگزار می‌شود و یک هفته بعد سانتیاگو برنابئو میزبان دیدار ‏برگشت است. مسابقاتی یکسان با بلیت‌های به شدت متفاوت. ‏

فردا شب بلیت دیدار بایرن و رئال در آلیانز قیمتی بین 19 تا 150 یورو ‏دارد. ارزان‌ترین بلیت در آلیانز به سکوهای پشت دروازه‌ها مربوط ‏می‌شود: 19 یورو. گران‌ترین بلیت که قیمتی 150 یورویی دارد بخشی از ‏ورزشگاه را شامل می‌شود که به هواداران رئال اختصاص داده شده. ‏یعنی رئالی‌ها برای تماشای بازی رفت باید بلیت 150 یورویی خریداری ‏کنند. بهای بلیت در دیگر سکوهای آلیانز به این شرح است: 70، 100 و ‌‏120 یورو. تازه این قیمتهای بالاتر مربوط به چمپیونزلیگ است و در ‏بازی‌های بوندس‌لیگا قیمت بلیت از 15 یورو تا 80 یورو نوسان دارد.‏
 

ولی در اسپانیا بهای تماشای فوتبال بسیار بالاتر است. با توجه به ‏درآمد کمتر مردم در اسپانیا، نسبت به آلمان، رفتن به استادیوم برای ‏اسپانیایی‌ها به مراتب دشوارتر است. ‏

هواداران رئال مادرید از قیمت بلیتهای دیدار برگشت رئال و بایرن ‏شاکی‌اند. با تایید فلورنتینو پرز، قیمت بلیت‌ها مشابه قیمت دیدار ‏رفت رئال و سیتی خواهد بود: از 125 یورو برای بدترین سکوها تا 445 ‏یورو برای بهترین سکوها. ‏

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن