Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سال گذشته عملکرد دولت در بخش واگذاری شرکت‌های دولتی 5400 میلیارد تومان بوده است.

مژگان خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به تکلیف دولت در مورد شرکت‌های قابل واگذاری در قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور، اظهار داشت: در بخش اول اقساط واگذاری سالهای قبل و سایر واگذاری های سهم الشرکه دولت در مجموع ۹۴۷ میلیون و ۱۶۳ هزار و و ۹۸ سهم مربوط به ۱۲ شرکت مندرج در فهرست واگذاری ها به ارزش ۳۰۰۲۵ میلیارد ریال واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وصولی اقساط واگذاری‌ها یک سال گذشته عملکرد درآمدی این بخش ۵۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: رقم مصوب این بخش بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه سال ۹۸ بوده است.

رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه در خصوص عملکرد تهاتر بدهی های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیر دولتی با بدهی آنها به دولت یا بدهی آنها به نظام بانکی تصریح کرد: تهاتر بدهی های دولت با مطالبات دولت از اشخاص ۱۱ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی ادامه داد: تخصیص تهاتر بدهی های دولت با بدهی اشخاص با نظام بانکی ۱۶۹ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال است. با توجه به تمدید صدور اسناد تسویه خزانه تا پایان اردیبهشت ماه هنوز عملکرد واقعی بخش نهایی نشده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد سازمان برنامه و بودجه پایش دولت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر