Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سنجری از تاخیر در تشکیل کمیته های چندگانه ستاد رزمایش مواسات و همدلی انتقاد کرد و گفت: با گذشت یک هفته از آغاز اولین جلسه ستاد هنوز فعالیت های صورت گرفته به صورت متفرق انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، حجت الاسلام «علی اکبر سنجری» امروز ظهر (۹ اردیبهشت) در جلسه هماهنگی و هم افزایی مجموعه های حمایتی، خیریه ها و عوامل ستاد رزمایش همدلی و مواسات شهر سرایان اظهار داشت: با گذشت یک هفته از آغاز اولین جلسه ستاد هنوز فعالیت های صورت گرفته به صورت متفرق انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سرایان بر عملیاتی کردن کمیته های مختلف رزمایش تاکید و عنوان کرد: پیگیری فعالیت‌ها از طریق کمیته ها، از موازی کاری و امور متفرق پرهیز و کارها را هدفمندمی کند.

 

وی گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان سرایان وجود دارد که استفاده از این ظرفیت‌ها برای دستگیری از نیازمندان، نیازمند کار هدفمند و تقسیم کار در قالب تشکیل کمیته هاست.

 

وی افزود: کمیته های مختلف ستاد باید هرچه سریعتر پای کار بیایند و با شناسایی و پالایش لیست های نیازمندان، زمینه لازم را برای تامین و توزیع کمک‌ها بین نیازمندان فراهم کنند.

 

سنجری به روند فعلی فعالیت نهادهای مختلف حمایتی و موسسات خیریه بدون هماهنگی با دبیرخانه ستاد اشاره کرد و اظهار کرد: کار بدون هماهنگی از کارایی و اثربخشی لازم برای جامعه هدف برخوردار نخواهد بود.

 

وی در ادامه رونق بیشتر فعالیت آشپزخانه مهدوی در سرایان را یادآور شد و از کمیته ها خواست ظرفیت‌های خیرین و خانواده هایی که در ماه رمضان نذر دارند شناسایی و به ستاد هدایت شوند.

 

وی تشکیل کمیته های ستاد با هماهنگی دبیرخانه را ضمن هم افزایی و پرهیز از موازی کاری و امور متفرق، باعث تسهیل در برگزاری موفق تر دیگر مراحل رزمایش ذکر کرد.

 

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش بالغ بر ۱۳۰۰ نفر پالایش شدند که از این تعداد ۴۱۲ خانوار از بسته های غذایی بهره مند شدند، گفت: بالغ بر ۹۰۰ خانوار باقی مانده نیز  در روزهای آینده از بسته های حمایتی و معیشتی برخوردار خواهند شد.

 

وی بیان کرد: نزدیک به ۲ هزار و ۶۳۵ خانوار نیازمند در سه مرحله رزمایش شناسایی و از کمک‌های حمایتی و معیشتی برخوردار می شوند.

 

وی شرایط کرونایی را فرصتی برای انجام رزمایش مواسات و همدلی و آمادگی و هماهنگی جامع و هدفمند در حوزه تهیه و توزیع عادلانه کمک‌ها بین نیازمندان معرفی کرد.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی امام جمعه سرایان شهرستان سرایان تشکیل کمیته کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری