Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست اعضای کارگروه اشتغال خراسان رضوی گفت: مصوبه اخیر دولت درباره تعویق بازپرداخت تسهیلات بانکی، بخشودگی مالیات و تمدید دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی مربوط به ۱۰ رسته از بنگاه‌ها و کسب و کار‌های متضرر از کرونا بود که مشمول بخشی از کسب و کار‌ها در این استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: نشست امروز اعضای کارگروه اشتغال خراسان رضوی ویژه صنایع و صاحبان واحد‌های تولیدی و اصناف آسیب دیده از کرونا بود تا صاحبان کسب و کار که مشمول مصوبه دولت می‌شوند از این مسیر مورد حمایت قرار گیرند و به وضعیت صاحبان کسب و کار‌هایی که جزو ۱۰ رسته اعلام شده نیستند، به نحو دیگری رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: به همین منظور کمیته‌ای ذیل کارگروه اشتغال استان با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و عضویت سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تشکل‌های بخش خصوصی و استانداری تشکیل می‌شود تا نسبت به شناسایی و بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا و غیرمشمول مصوبه دولت اقدام کند.

رسولیان بیان کرد: در باره بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا که در شهرستان‌ها مستقر هستند، فرمانداران مسوول شناسایی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها شدند تا در صورت لزوم مشکلات این واحد‌ها در زمینه تامین مالی، مالیات، بیمه تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انتقال یابد و در این کارگروه درباره آن‌ها تصمیم گیری شود.

او تصریح کرد: براساس پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی، درخواستی تنظیم شد که به امضای استاندار خراسان رضوی رسیده و به معاونت امور اقتصادی رئیس جمهوری ارسال می‌شود تا مشکلات بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا که مشمول مصوبه اخیر دولت نیستند رسیدگی شود.

منبع:ایرنا انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی کسب و کار کارگران ویروس کرونا متضرر از کرونا خراسان رضوی کسب و کار بنگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم

دریافت 11 MB کد خبر 6095307

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس