Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد آشوری ساعتی پیش با حضور خود در اتاق بازرگانی بندرعباس و دیدار با ریاست اتاق، اظهار کرد: نواقص و کاستی‌هایی در فضای اقتصادی کشور وجود دارد و اتاق بازرگانی در چنین شرایطی باید همواره مروج امید و انگیزه به فعالان اقتصادی برای حضور در عرصه اقتصاد باشد.

وی با اشاره به جایگاه مهم اتاق در مباحث کلان اقتصادی، بیان کرد: بخش خصوصی در توسعه اقتصادی نقشی انکارناپذیر داشته است، از این رو اتاق بازرگانی بندرعباس باید در راستای تثبیت جایگاه خود در تصمیم گیری های مهم چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشوری در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم آموزش در پویایی اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: آموزش یکی از ارکان مهم در توانمندسازی و از نیازهای اصلی فعالان اقتصادی است بر همین اساس ارتقا کمی و کیفی آموزش ها در اتاق نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی باید با ارتقا جایگاه خود در استان و کشور و ارتقا حوزه فعالیتی خود به سمت ارتباطات بین المللی و  جذب سرمایه گذار خارجی برتری خود را در استان به اثبات برساند و در حفظ جایگاه خود و اعتمادسازی برای فعالان اقتصادی بیش از پیش بکوشد.

در ادامه نیز رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس ضمن عرض خیرمقدم به نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت فعلی اتاق در بخش‌های مختلف از جمله خدمات بازرگانی، تشکل‌ها، آموزش و روند ساخت ساختمان جدید اتاق ارائه کردند.

محمدرضا صفا در ادامه با اشاره به برنامه های اتاق در سال جاری، بیان کرد: به کارگیری ابزارهای اتاق برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان، نهادینه کردن اقتصاد مبتنی بر علم و دانش و تمرکز کمیسیون های تخصصی اتاق بر مسائل مورد نیاز استان تنها بخشی از برنامه‌های اتاق در سال جاری است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد مجلس شورای اسلامی نماینده مردم هرمزگان اتاق بازرگانی ایران اتاق بازرگانی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی