Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@04:08:47 GMT

حیدری: سپاهان داخل و خارج زمین به پرسپولیس باخت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۵۰۹۰

حیدری: سپاهان داخل و خارج زمین به پرسپولیس باخت

خرداد: کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص تایید رای بازی سپاهان و پرسپولیس از سوی کمیته استیناف فدراسیون، نظر جالبی دارد.
به گزارش خرداد ،سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص اینکه کمیته استیناف روز گذشته (دوشنبه) رای کمیته انضباطی را در خصوص بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس تایید کرد و نتیجه آن را به طور رسمی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم حق به حق‌دار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس برای بازی به اصفهان رفته بود و این سپاهان بود که به زمین نیامد. به نظر من ترسوها همیشه بازنده هستند، چه داخل زمین چه بیرون از زمین. تیمی که ترسو بود هم در داخل زمین باخت و هم بیرون زمین. پرسپولیس تیمی است که هم قدرت دارد و هم با لیاقت است و البته شایسته کسب قهرمانی این فصل.
وی در واکنش به اینکه برخی مخالفان پرسپولیس مدعی هستند که این تیم با کمک وزیر ورزش قهرمان لیگ می‌شود، گفت: این حرف خنده‌داری است، مگر وزیر ورزش آمده برای پرسپولیس گل زده است؟ اتفاقاً خیلی مواقع وزارت ورزش بیشتر از پرسپولیس به استقلال کمک کرده است. اینها بهانه‌جویی است و می‌خواهند قهرمانی ‌پرسپولیس را زیر سوال ببرند. آقایان نمی‌توانند قبول کنند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و اگر مشکلات مالی حل شود، حالا حالاها قهرمان می‌ماند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه به نظرش لیگ برتر امسال باید چه سرنوشتی داشته باشد، تاکید کرد: لیگ برتر است نه بازی‌های مدارس که به هر بهانه آن را تعطیل کنیم. الان در کشوری مثل ایتالیا که تلفات زیادی به خاطر کرونا داشته، قرار است تمرینات و مسابقات شروع شود. در آلمان هم همین طور است، تیم‌ها هزینه کردند و باید حق به ح‌قدار برسد. البته در ایران بعضی‌ها از ترس اینکه پرسپولیس با اختلاف امتیاز بالایی قهرمان شود، می‌گویند لیگ تعطیل شود. من فکر می‌کنم پرسپولیس با ۱۵ تا ۱۷ اختلاف امتیاز قهرمان می‌شود.
حیدری که در کادرفنی تیم امید پرسپولیس است، درباره اینکه آیا مشکلات مالی این تیم حل شده یا خیر نیز گفت: قرارداد من با پرسپولیس سفید امضا است اما بازیکنان نزدیک ۱۶ ماه است که حقوق نگرفته‌اند. البته مدیران قول دادند که مشکلات حل می‌شود و ما هم روی قول آنها حساب می‌کنیم. بالاخره می‌دانیم که کل باشگاه مشکل مالی دارد. برچسب ها: سپهر حیدری ، سپاهان ، پرسپولیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سپهر حیدری سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!