Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هجمه‌های دشمن نسبت به شورای نگهبان بیانگر حقانیت جمهوری اسلامی و این نهاد است. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در نشست با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی افراد و گروه‌ها در استان در انتخابات با پول‌ بنای خرید رای مردم را دارند که باید این جریان شناسایی و با آن برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات آبرو و قدرت نظام بوده که این جریان‌ها آن را تهدید می‌کنند و ما باید با این تفکر و فرهنگ خطرناک مبارزه و برخورد کنیم.

امام‌جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اینکه قانون‌گذار جمهوری اسلامی با پول به مجلس ورود کند، بسیار خطرناک بوده زیرا این افراد برای نظام و مردم دلسوزی نخواهند کرد و با این راه و فرهنگ غلط بدترین ضربه را به پیکره نظام وارد می‌کنند.

حتی یک مورد شکایت از نحوه انتخابات در قم گزارش نشده استیادداشت/اصلاحیه قانون انتخابات؛ طرح مصونیت داوطلبان فاسدابطحی: هدف برخی از طرح اخیر اصلاح قانون انتخابات محدود کردن شورای نگهبان است

حسینی افزود: شورای نگهبان از زمان تاسیس و راه‌اندازی تاکنون به نحو مطلوبی توانسته از انقلاب اسلامی، آرمان‌ها، ارزش‌ها و همچنین اجرای قوانین منطبق با دین مبین اسلام و حسن اجرای انتخابات صیانت و حراست کند.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای از عملکرد انقلابی شورای نگهبان عصبانی بوده و نسبت به تخریب این نهاد لحظه‌ای دریغ نمی‌کنند، ادامه داد: هجمه‌های دشمن نسبت به شورای نگهبان بیانگر حقانیت جمهوری اسلامی و این نهاد است.

حسینی با تاکید براینکه باید هوشیار بود تا افرادی با دسیسه و دروغ خود را به مراکز مهم قدرت و تصمیم‌گیری نزدیک نکنند، خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان با کمترین تخلف و با مشارکت بالا و آبرومندانه برگزار شد که این برای مسئولان و مردم افتخار آفرین و مایه مباهات است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف شناسایی و دنبال مدیریت بهتری باشید زیرا عده‌ای در این انتخابات دلهره‌هایی داشتند تا جایی که مسئولان به صورت میدانی ورود کرده و مانع از وقوع برخی مشکلات احتمالی شدند.

انتهای پیام/541/ ز

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با اعضای هیأت علمی حج ۱۴۰۳ در سخنانی بر لزوم شکل گرفتن افکار مفید و تأثیرگذار در اذهان مدیران و مسؤولان کشورهای اسلامی در راستای تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی تاکید کرد.

سرپرست حجاج ایرانی به محورهای سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حضرت ابراهیم (ع) یک الگو و عمده اقدامات آن حضرت فطری است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: ایشان نخستین کسی بود که با مناظره و احتجاج، استدلال کرده و این استدلال‌ها حتی برای امروزی‌ها نیز غریب است. شیوه ایشان بسیار بدیع و نو بود چون مردم را از ناحیه عاطفی، تعقلی و اقناعی تحت تأثیر قرار می‌داد.

وی ادامه داد: آن حضرت سپس وجدان‌ها را بیدار کرد و حتی در راه خدا نخستین کسی بود که با شمشیر هم مبارزه کرد و جناب لوط را نجات داد.

وی با بیان اینکه در مناسک به یاد حضرت ابراهیم (ع) و امامت ایشان نماز طواف می‌خوانیم، در موضوع برائت خطاب به حاضران گفت: همه مراکز فرهنگی اسلامی و غیر اسلامی در راستای تنفر از کودک کشی اشغالگران برنامه‌هایی دارند.

وی افزود: در آمریکا دانشجویان در راستای حمایت از مردم بی دفاع غزه و فلسطین قیام کرده‌اند و پلیس هم رفتار نادرستی با دانشجویان و اساتید دارد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه چنین اقداماتی موجب بیداری وجدان مردم جهان خواهد شد، افزود: در برخی از کشورهای اسلامی آن طور که انتظار می‌رفت به این موضوع واکنشی نشان داده نشد، هر چند علی رغم حمایت‌هایی هم که از رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌شود اراده خداوند چیز دیگری ا ست.

بر پایه این گزارش، در بخشی از این نشست آیت الله جواد مروی، عضو جامعه مدرسین و استاد خارج فقه حوزه علمیه قم سخنانی را در ارتباط با برگزاری باشکوه حج ابراهیمی بیان کرد.

کد خبر 6100770

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است