Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:41:54 GMT

رفع مشکلات صیادان هرمزگان برای رونق بیشتر فعالیت‌ها

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۶۲۷۸

رفع مشکلات صیادان هرمزگان برای رونق بیشتر فعالیت‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی سه شنبه شب در دیدار با جمعی از صیادان استان هرمزگان با بیان اینکه بخش زیادی از مردم در هرمزگان در زمینه صیادی و انواع فعالیت‌های شیلاتی و مرتبط با آبزیان شاغل هستند، عنوان کرد: اداره کل شیلات استان گزارش جامعی از آخرین وضعیت صیادی و فعالیت‌های شیلاتی در هرمزگان را تهیه و ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید مشکلات بخش شیلات و صیادی در استان به طور دقیق احصا و در این گزارش مطرح شود تا پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکلات در سطح ملی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان استفاده از شیوه‌های غیر مجاز صید را یکی از مشکلات این حوزه برشمرد و افزود: استفاده از شیوه‌های غیر مجاز صید موجب صدمه و آسیب به ذخایر آبزیان می‌شود.

همتی تصریح کرد: باید با استفاده از مشارکت خود صیادان و همچنین به کارگیری ظرفیت بسیج دریایی، نظارت کافی برای برخورد و جلوگیری از شیوه‌های غیر مجاز صید انجام شود.

وی گفت: با جدیت، رفع مشکلات صیادان در استان هرمزگان را پیگیری می‌کنیم تا شاهد رونق بیشتر فعالیت‌ها در این عرصه باشیم.

کد خبر 4912297

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان صید و صیادی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود