Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی از توزیع بیش از 1100 بسته معیشتی به منظور خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده از کرونا و بیماران خاص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی، آرزو حیدریان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه مساوات و همدلی گفت: رمضان ماه ترویج فرهنگ اجتماعی اسلامی و نمادی از برگزاری مناسک دینی و تعاون در برپایی سفره های افطاری ایتام و نیازمندان است، امسال نیز در سایه کرونا و تبعات اقتصادی آن مسوولیت اجتماعی ایجاب می‌کند در این ماه اندکی بیشتر از گذشته به هر نحو ممکن به هم‌نوعان کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راز نهفته در رمضان ، پیام مهربانی است، عنوان کرد: پیامدهای ناگوار کرونا ، رکود اقتصادی و تعطیلی گسترده برخی مشاغل خرد و خدماتی اقشار آسیب پذیر باعث بیکاری و سفره‌های خالی خیل انبوهی از هموطنان شرافتمند شده است، و این خسارت تا مدتها تداوم خواهد داشت.

رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی افزود: کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم فرصت بی نظیر و یک امتحان بزرگ خود سازی است تا در ماه سخاوت و مهمانی خدا با همدلی و عدالت گام موثری در بهبود وضعیت معیشتی هموطنان برداریم.

حیدریان ادامه داد: در اولین مرحله اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه هزار و 100 بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر حاشیه شهر، برخی از شهرستان‌ها و برای بیماران خاص تا کنون توزیع شده است.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی بیش از 200 هزار تومان است که این بسته‌ها شامل  اقلامی مانند برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، قند و سویا است که بخشی از این بسته‌ها همراه با بسته‌های بهداشتی توزیع شده است.

رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با بیان اینکه شناسایی افراد جهت دریافت بسته‌ها را از مدت‌ها پیش انجام داده بودیم، بیان کرد: مراحل دو و سوم این رزمایش تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

حیدریان گفت: با شعار مهربانی مردم برای مردم در هنگامه بحران‌ها از حضور مردم کمک گرفته می‌شود که البته در هنگامه کووید ۱۹ نیز حضور و ارائه کمک‌های مردم خود مهم‌ترین عنصر در اجرای رزمایش کمک مومنانه در خراسان رضوی است.

وی خاطر نشان کرد: شماره کارت بانک ملی این شورا به شماره 6037991899972685 و یا شماره حساب 0114201420002 برای جلب کمک‌های مردمی اعلام شده است و در صورت تمایل به اهدا کمک‌های غیرنقدی می‌توانندبه آدرس دفتر این شورا واقع در احمداباد، نبش رضا ۱۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی سلامت رکود اقتصادی شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی بسته معیشتی اقشار آسیب بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است