Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:17:40 GMT

دفاتر متخلف پیشخوان دولت منتظر برخورد جدی باشند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۱۱۸

دفاتر متخلف پیشخوان دولت منتظر برخورد جدی باشند

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از برگزاری هفتمین جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سیدحامد قدس‌علوی اظهار کرد: هفتمین جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات مردمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تخلفات و شکایات واصله تصریح کرد: از عمده تخلفات مورد بحث در جلسه مذکور عدم رعایت موارد قانونی از جمله ثبت‌نام سیم کارت بدون دریافت مدارک احراز هویت، ارائه خدمات در خارج از محل دفتر پیشخوان، عدم همکاری با بازرسان سازمان، عدم حضور دارنده پروانه در دفتر، عدم نصب تعرفه‌های ادارات خدمت‌دهنده، عدم رعایت سقف تعرفه خدمات تائیدیه تحصیلی و ارائه خدمت همراه اول خارج از محل اصلی دفتر پیشخوان بوده است که با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.
معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خاطرنشان کرد: برخورد قانونی انجام شده با تخلفات مذکور ابتدا با بررسی موضوعی و جمعی و پس از تجمیع نظرات و اخذ آرای اعضای کمیته و مطابق قوانین و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد و ممکن است منجر به اخطار، پرداخت خسارت، پلمب و حتی پیشنهاد لغو پروانه شود.
سید حامد قدس علوی با اشاره به مشکلات موجود در دفاتر تاکید کرد: متاسفانه وجود برخی نواقص و نارسایی‌ها بر مشکلات این دفاتر دامن‌زده و برخی خدمات ارائه شده نیز در نوع خود زمینه‌ساز برخی تخلفات شده‌اند که این موارد مورد توجه ناظران و بازرسان ما قرار گرفته است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان فناوری اطلاعات ارتباطات گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی