Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@23:45:28 GMT

عملکرد ۵۴۰۰میلیاردی واگذاری شرکت‎ها در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۳۲۴

عملکرد ۵۴۰۰میلیاردی واگذاری شرکت‎ها در سال ۹۸

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مژگان خانلو با اشاره به تکلیف دولت در مورد شرکت‌های قابل واگذاری در قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور، اظهار داشت: در بخش اول اقساط واگذاری سالهای قبل و سایر واگذاری های سهم الشرکه دولت در مجموع ۹۴۷ میلیون و ۱۶۳ هزار و و ۹۸ سهم مربوط به ۱۲ شرکت مندرج در فهرست واگذاری ها به ارزش ۳۰۰۲۵ میلیارد ریال واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وصولی اقساط واگذاری‌ها یک سال گذشته عملکرد درآمدی این بخش ۵۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: رقم مصوب این بخش بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد ریال در قانون بودجه سال ۹۸ بوده است.

رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه در خصوص عملکرد تهاتر بدهی های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیر دولتی با بدهی آنها به دولت یا بدهی آنها به نظام بانکی تصریح کرد: تهاتر بدهی های دولت با مطالبات دولت از اشخاص ۱۱ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی ادامه داد: تخصیص تهاتر بدهی های دولت با بدهی اشخاص با نظام بانکی ۱۶۹ هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال است. با توجه به تمدید صدور اسناد تسویه خزانه تا پایان اردیبهشت ماه هنوز عملکرد واقعی بخش نهایی نشده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نظام بانکی قانون بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر