Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز پیش بود که مقامات فوتبال ایتالیا تصمیم گرفتند در اولین فرصت ممکن سری آ ایتالیا را کلید بزنند.

سرویس ورزش مشرق - رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد مسابقات لیگ سری آ ادامه پیدا کند. لیگ سری آ ایتالیا از جمله لیگ‌هایی بود که زودتر از سایر لیگ‌های فوتبال جهان تعطیل شد. با وجود این که ایتالیا بیشترین آمار قربانی در میان کشورهای اروپایی را دارد و تعداد جانباختگان ایتالیایی بر اثر ویروس کرونا از مرز بیست هزار نفر عبور کرده، گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است از تیر یا مردادماه بازی‌های لیگ سری آ از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز مطبوعات بریتانیا خبر دادند: سری‌آ فوتبال ایتالیا و لیگ برتر فوتبال انگلیس آماده بازگشایی می‌شوند. این در حالی است که مقامات فوتبال انگلیس چندان متحدانه صحبت نمی‌کنند به عنوان مثال رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس بر این باور است که باید لیگ تمام شود و قهرمان با همان جدول قطع شده انتخاب شود اما از هم اکنون به فکر برگزاری لیگ فصل آینده باشند. همزمان رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال انگلیس بیانیه صادر کرده و بر این باور است که بازیکنان از درآمد خود نگذشته‌اند تا خبر تعطیلی بشنوند، آنها باید هرچه زودتر بازی کنند.

در ایتالیا هم این چند صدایی وجود دارد و رئیس فدراسیون دیگر اهالی فوتبال ایتالیا را همراه خود نمی‌بیند.

در سایر کشورها مثل اسپانیا نیز بر همین منوال است و یوفا به نمادی برای این چند صدایی و عدم اتحاد تبدیل شده است. روزی نیست که یوفا بیانیه تازه ای ندهد و سخنان  روابط عمومی روز گذشته خود را تکذیب نکند!

بیشتر بخوانید:
  احتمال خودکشی اختیاری و دسته جمعی در اسپانیا/ پای چین و شیخ نشینان متمول در میان است؟!

در اولین گام برای کاهش قرنطینه در ورزش ایتالیا بازیکنان شاغل در سری‌آ فوتبال این کشور می‌توانند از ۴ می (۱۵ اردیبهشت) به صورت انفرادی و از ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) به صورت تیمی، تمرین کنند. فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است از اول ماه می بتواند از بازیکنان تست کرونا بگیرد. به این ترتیب بازیکنان می‌توانند در امنیت کامل تمرین کنند.

برای آغاز تمرین، هر باشگاه گروهی از بازیکنان، کادر فنی، پزشکان و فیزیوتراپ‌ها را برای تست دادن معرفی می‌کند و بعد آن‌ها مانند کمپ‌های تمرینی تابستانی از بقیه جدا می‌شوند. همچنین طبق نقشه قرار است به ازای هر کیت تست کرونا که به فوتبال داده می‌شود، ۵ کیت اهدا شود تا این انتقاد به وجود نیاید که فوتبال بیشتر از سایر بخش‌ها از منابع مورد نیاز استفاده می‌کند.

از طرفی، با فرمان جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا، باشگاه های ایتالیایی اجازه پیدا کردند که تمرینات انفرادی شان را از روی ۴ می آغاز کنند و قرار است از روز ۱۸ می هم تمرینات گروهی شروع شود.  در حال حاضر لاتزیو با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس، در رتبه دوم سری آ قرار دارد؛ در حالی که اینتر با ۸ امتیاز کمتر، سوم است.

در خاک اسپانیا ماجرا مبهم تر است، وزیر بهداشت اسپانیا می‌گوید ممکن است ادامه فصل لالیگا تا پیش از شروع فصل تابستان آغاز نشود.

این در حالی است که پیش از این به تیمهای حاضر در لالیگا اعلام شده بود که برای بازگشت به شرایط تمرینی آماده باشند چرا که ممکن است از اواخر اردیبهشت اجازه شروع دوباره تمرینات‌شان صادر شود.

در فرانسه هم با اعلام نخست وزیر فرانسه و با ممنوعیت برگزاری تمام فعالیت‌های ورزشی در فرانسه تا ماه سپتامبر، فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال این کشور نیمه تمام خواهد ماند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس ویروس کرونا لالیگای اسپانیا سری A ایتالیا یوفا نخست وزیر اسپانیا ایتالیا لوشامپیونه فوتبال ایتالیا فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد.

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند.

گولسیانی افزود: ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم