Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:55:30 GMT

اطلاعیه جدید درباره واگذاری هشت بانک و یک موسسه قرض الحسنه

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۷۸۳۳

اطلاعیه جدید درباره واگذاری هشت بانک و یک موسسه قرض الحسنه

وزارت اقتصاد دراطلاعیه شماره ۲خود ضمن معرفی هشت بانک و یک موسسه قرض الحسنه که واگذاری آنها از ۱۴ اردیبهشت آغاز می شود، درگاه های غیر حضوری آنها را نیز برای پذیره نویسی اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه شماره ۲ واگذاری واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری مالی یکم)، مشخصات درگاه‌های غیر حضوری و حضوری بانک‌های منتخب کشور را جهت پذیره نویسی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه بانک‌های منتخب را بانک ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات ایران و قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرده است.

وزارت اقتصاد در این اطلاعیه با اعلام اینکه امکان پذیره نویسی به صورت حضوری در شعب بانک‌های یاد شده نیز وجود دارد، به شهروندان اکیداً توصیه می‌کند، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، جهت پذیره نویسی از طریق درگاه‌های غیر حضوری این بانک‌ها اقدام کنند.

فهرست کامل بانک‌های منتخب و درگاه‌های غیر حضوری آنها در جدول زیر قابل مشاهده است:

  منبع: مهر انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: درگاه های غیر حضوری پذیره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی  سازمان غذا و دارو، طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیش از نیاز بیماران وارد کشور شده است و برای تأمین این دارو مشکلی وجود ندارد .

در روز‌های اخیر، نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی دارد و در داروخانه‌های منتخب، توزیع می‌شود.

مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، نرم افزار تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir و با وارد کردن نام دارو، از نزدیک‌ترین داروخانه وارفارین را تهیه کنند.

وارفارین دارویی ست که به عنوان رقیق کننده یا ضد انعقاد شناخته می شود. 

دیگر خبرها

  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند