Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی بازپرداخت شهریه  آموزشگاه‌های علمی تحت پوشش آموزش و پرورش بیان کرد: طبق هماهنگی که با شورای هماهنگی موسسان داشتیم، مراکز با توجه به اینکه بحث بازگشایی مراکز زبان تحت نظز وزارت ارشاد و آموزش فنی‌وحرفه‌ای مطرح است، آمادگی خود را برای برگزاری کلاس‌های حضوری با حفظ ضوابط بهداشتی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ادامه داد: با توجه به این شرایط  تصمیم‌گیری برای موضوع بازگشت شهریه مراکز غیردولتی زود است چراکه تا کنکور فاصله داریم ضمن آنکه اگر شرایط شیوع کرونا کاهش یابد این مراکز می‌توانند با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت کلاس‌ها را دایر کنند.

بیشتر بخوانید: بدقولی مدارس غیردولتی برای پرداخت حقوق معلمان

برخورد جدی با موسسان متخلف در پرداخت حقوق کارکنان

زینی‌وند بیان کرد: آنچه که در شورای سیاست‌گذاری مصوب کردیم اول آنکه موسسان موظف به پرداخت حقوق کارکنان خود هستند، موردی در شهر تهران با شکایت معلمان مدرسه بررسی شد و با توجه به مسجل شدن تخلف برخورد تندی با آن داشتیم و شورای نظارت استان را مکلف به تذکر کتبی به موسس کردیم از طرفی موظف به پرداخت حقوق معلمان طبق قرارداد شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: شهریه های فوق برنامه‌های غیرآموزشی را هم داریم که اگر در قبال نبود این فعالیت‌ها خدمات شهریه دریافت شده باشد، مدرسه موظف به برگرداندن آن است یا آنکه شهریه را در صورت حضور دانش‌آموز در مدرسه برای سال تحصیلی آینده برای سال بعد در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهریه مدارس آموزشگاه های علمی پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند