Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:16:46 GMT

کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۵۵۴

کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان، رضا عبدی اظهار داشت: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در سال ۱۳۹۸ ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان یک هزار و ۴۲ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد یک هزار و ۷۴ نفر بوده حدود ۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی طی این مدت در استان سیستان و بلوچستان ۸۵۹ نفر مرد و ۱۸۳ نفر زن بودند و بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب با ۹۸۲ فوتی در جاده‌های برون شهری و روستایی و ۶۰ نفر در مسیرهای درون شهری گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تعداد ۶۴ نفر بر اثر حوادث رانندگی در این استان جان خود را از دست دادند، افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۰۷ نفر بود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ تعداد مصدومین حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان نیز ۷ هزار و۵۸۹ نفر بوده است که از این تعداد یک هزار و۸۳۲ نفر زن و ۵ هزار و۷۵۷ نفر مرد بودند که این آمار نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومین حوادث ترافیکی ۷ هزار و۷۹۴ نفر گزارش شده بود حدود ۳ درصد کاهش داشته است.

عبدی تصریح کرد: همچنین در اسفند ماه سال گذشته ۵۰۵ نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم و به ادارات پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۹۷ حدود ۱۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 4912491

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان رضا عبدی تصادفات رانندگی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند جهش تولید ستاد مقابله با کرونا گرگان گردشگری سیستان و بلوچستان مقایسه با مدت حوادث رانندگی پزشکی قانونی درصد کاهش سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند