Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طی جلسه‌ای با حضور استاندار فارس و 2 نفر از منتخبان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم تعیین تکلیف قطعه 8 از آزادراه شیراز- اصفهان، تاکید شد.

با حضور عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، جعفر قادری و ابراهیم عزیزی 2 منتخب مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، موضوع تعیین تکلیف قطعه 8 آزادراه شیراز - اصفهان و قطعه یک آزادراه شیراز - بوشهر، بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری در این نشست با اشاره به ظرفیتی که تبصره 6 قانون مشارکت بخش‌های غیردولتی در اجرای طرح های عمرانی بخش راه و ترابری برای تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه فراهم کرده و نیز فرصتی که تبصره 19 قانون بودجه سال 99 برای تکمیل بزرگراه‌های موجود برای جذب مشارکت بخش غیردولتی فراهم کرده از استاندار و مسئولین اجرایی استان خواست که برای حل اختلاف بین متقاضیان مورد اشاره، ورود کنند.

این منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس، با اشاره به اینکه فرصت خوبی برای تکمیل کمربندی شرق شیراز به عنوان بزرگراه فراهم شده از مسئولین برای ورود سرمایه‌گذار و احداث این بزرگراه تقاضای کمک کرد.

قادری با اشاره به اینکه احداث قطعه 8 آزادراه شیراز - اصفهان نسبت به سایر قطعات از اولویت بیشتری برخوردار بوده و تاثیر قابل توجهی بر رفع مشکل ترافیک در محدوده گویم (ورودی شمالغرب شیراز) دارد، از شرکت‌های پارس گستر و جهاد نصر، تقاضا کرد که با همراهی و تعامل و پذیرش مدل‌های ارائه شده برای همکاری، در مسیر تسریع احداث این قطعه از پروژه یاد شده، تلاش کنند.

در این جلسه مقرر شد که شرکت‌های جهاد نصر و پارس گستر ظرف مدت 3 روز نسبت به ارائه یک مدل مناسب و تفاهم با همدیگر اقدام کنند تا در اسرع وقت عملیات اجرایی قطعه 8 آزادراه شیراز اصفهان حدفاصل سه راهی قلات و بزرگراه حسینی الهاشمی شروع و در صورت امکان قطعه اول آزادراه شیراز - بوشهر حدفاصل قلات تا چهل چشمه بخش ارژن نیز اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس آزادراه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون صبح امروز ۱۲ اردیبهشت آزادراه اصفهان – ذوب آهن، اصفهان – شهرضا و آزادراه نطنز – کاشان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان و صدور هشدار نارنجی به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان