Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط این شورا در قالب طرح رزمایش کمک مومنانه "مواسات و همدلی" برای خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده و بیماران خاص در حال انجام است.
آرزو حیدریان افزود: ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۲۰۰ هزار تومان است که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، قند، سویا و لوازم بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده در حاشیه شهر مشهد و برخی از شهرستانهای خراسان رضوی ادامه دارد.
رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه مواسات و  همدلی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال نیز در سایه کرونا و تبعات اقتصادی آن مسوولیت اجتماعی ایجاب می کند در این ماه بیشتر از گذشته به همنوعان کمک شود.
حیدریان افزود: در شرایط کنونی پیامدهای ناگوار کرونا، رکود اقتصادی و تعطیلی گسترده برخی مشاعل خرد و خدماتی اقشار آسیب پذیر باعث بیکاری بین مشاغل و سفره های خالی خیل انبوهی از هموطنان شرافتمند شده است.
شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ تن رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنج خانواده خراسان رضوی فوت مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود