Web Analytics Made Easy - Statcounter

داعی گفت: عملیات اجرایی احداث ۲۲ کیلومتر از باند دوم محور سربیشه- درح در خراسان‌جنوبی به مبلغ اولیه ۵۴٠ میلیارد ریال تسریع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید داعی مدیرکل راه وشهرسازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخ تصادف در محور سربیشه - درح - ماهیرود و عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختن این حادثه تلخ، اظهار کرد: اعتبارات محور سربیشه درح ماهیرود در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ حدود 4 برابر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مجموع اعتبار سال ۹۷ محور سربیشه - درح- ماهیرود ۶۵ میلیارد ریال بوده است.   مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و نگاه ویژه مسئولان  به منطقه مرزی درح در سال گذشته اعتباری بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال مصوب شد که نشان از رشد حدود 4 برابری اعتبارات نسبت به سال 97 دارد.   داعی عنوان کرد: در ادامه این مسیر و با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار پیش‌بینی شده برای این محور در قانون بودجه سال ٩٩ به مبلغ ۴٠٠ میلیارد ریال افزایش داشته  که شاهد رشد حدود دو برابری اعتبارات نسبت به سال 98 هستیم.   مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اقداماتی که تاکنون در این محور از سوی اداره کل  راه و شهرسازی استان انجام شده یا در دست اجرا است، گفت: تکمیل و بهره برداری 2 کیلومتر از باند دوم در قالب کمربندی شهر درح و احداث پل ۵ دهنه طاقی بر روی مسیل ماهیرود که درمراحل پایانی است و به زودی بازگشایی خواهدشد از جمله اقدامات انجام شده است.   داعی خاطرنشان کرد: همچنین ️تکمیل و بهره‌برداری از ٧ کیلومتر باند دوم احداثی تا اوایل خرداد ماه سال ۹۹ و تسریع در عملیات اجرایی احداث ۲۲ کیلومتر از باند دوم محور به مبلغ اولیه ۵۴٠ میلیارد ریال که در دهه فجر سال ۹۸ توسط استاندار کلنگ‌زنی شد از دیگر اقداماتی است که درحال انجام است.   وی در خصوص ادامه این محور، بیان کرد: مطالعات و اسناد مناقصه احداث 50 کیلومتر دیگر از باند دوم به مبلغ 1500 میلیارد ریال و در قالب دو قطعه تهیه شده که ان‌شاءالله بزودی و پس از طی تشریفات مناقصه حداقل یک قطعه به پیمانکار مربوطه واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کیلومتر از باند دوم عملیات اجرایی خراسان جنوبی میلیارد ریال محور سربیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد