Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی در خصوص علت تصادف مرگبار محور «سربیشه- ماهیرود»، گفت: متأسفانه به‌دلیل بی‌حتیاطی راننده تریلی ناشی از انحراف به چپ، 13 نفر قربانی و هفت مصدوم برجای مانده است.

علیرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، به تشریح تصادف مرگبار محور سربیشه- ماهیرود طی روز گذشته پرداخت و اظهار داشت: ساعت 6:40 صبح روز گذشته و در کیلومتر 5 محور درح- سربیشه یک دستگاه تریلی با اتوبوسی که از لانو به سمت سربیشه در حرکت بود، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارت جرحی و جانی این حادثه، بیان داشت: هشت نفر از مصدومان این حادثه توسط عوامل امدادی اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی سربیشه و بیرجند منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه طی این حادثه 12 نفر در دم جان باختند، تبیین کرد: همچنین خانم میانسالی که از سربیشه در حال انتقال به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند بود در بین راه جان باخت و بدین ترتیب تعداد جانباختگان این حادثه مرگبار به ۱۳ نفر رسید.  

رضایی مطرح کرد: متأسفانه به‌دلیل بی‌حتیاطی راننده تریلی ناشی از انحراف به چپ به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی، ۱۳ نفر قربانی و هفت مصدوم برجای مانده است.

انتهای پیام/3403

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی تصادف تصادف مرگبار پلیس راه سربیشه ماهیرود فوت علت حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان

کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش ۱۹ میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف ۵ میلیمتر، طبس ۴، بشرویه ۳، سربیشه ۲ ریال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک، دیهوک ۶، معدن پرورده ۲، سرند طبس ۱۲، پیروک ۳، خرو ۱۱، پیکوه ۶، رباط خان طبس ۱۰، اسفندیار ۶، عباس آباد میم ۳، فتح آباد خضری ۵، روستای درمیان ۱۰، کلاته گاویج ۵، درخش ۶ و گزیک ۱ میلیمتر، حاجی آباد زیرکون ۵، آبیز ۱۱، معصوم آباد ۵ و مغیلان ۲، ارسک ۳، رقه ۲، مود ۹، اسفزار ۱۶، حجت آباد ۱۲، مختاران ۱۰، میغان ۲ و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف‌تر و تا فردا در استان فعالیت دارد گفت: براساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره‌ای از نقاط طبس، سرایان، قاین، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می‌شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با حداکثر دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین ۱۹ و ۷ درجه سلسیوس ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت