Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فاطمه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا لازم است که همه ما با تعامل و همدلی در راستای مسائل و موضوعاتی همچون رعایت بهداشت فردی ، جلوگیری از تجمعات، عدم برگزاری جلسات در ادارات، لغو کلیه مراسمات و گردهمایی‌ها، استفاده از ظرفیت خیرین جهت خرید مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، ضدعفونی کوچه و خیابان‌های شهر‌ها و روستا‌ها و غیره نهایت تلاش و مسئولیت پذیری خود را به کار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آمار مبتلایان در شهرستان هلیلان مطرح کرد: در راه مبارزه با بیماری کرونا نیازمند همکاری رسانه ها، تعامل و همکاری شایسته همه ادارات سطح شهرستان، رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، همکاری و تعامل بیشتر شهرداری و شورای شهر در راستای نظافت عمومی و پاکیزگی سطح شهر و همچنین همراهی ارزشمند عموم مردم شریف شهرستان هلیلان هستیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان بیان کرد:همه ما در راستای سلامت مردم مسئول هستیم و همین امر ما را در کنار یکدیگر برای مقابله با بیماری کرونا یک دل و همراه ساخته که ان شاالله با همکاری مردم و مسئولین این بحران را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا شهرستان هلیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم

آبله مرغان افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما بیشتر کودکان را درگیر می‌کند. این ویروس به‌راحتی از افراد مبتلا به آبله مرغان به افرادی که تابه‌حال به این بیماری مبتلا نشده‌اند یا اینکه واکسینه نشده‌اند سرایت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، اگر یک نفر به آن مبتلا شود، حدود ۹۰ درصد از افرادی که به او نزدیک‌اند و در برابر این ویروس مصون نیستند نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند. این ویروس راه‌های انتقال زیادی دارد و قدرت مسری بودن آن تا حدی است که حتی با یک تماس کوچک هم منتقل می‌شود. ویروس واریسلا زوستر همچنین باعث بروز بیماری به اسم زونا می‌شود.

در صورت بروز علائم آبله مرغان به پزشک مراجعه کنید. اما رژیم غذایی مناسب برای آبله‌مرغان چیست؟

لبنیات

انبه

موز

عصاره قلم

سبزیجات تازه

سیر

زنجبیل (مقدار کم)

زردچوبه

ماست

بستنی

کلم‌بروکلی، کلم‌پیچ، اسفناج

تخم مرغ

لوبیا

دمنوش‌های گیاهی

سیب

در کل غذا‌هایی که سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کنند و در عین حال برای فرد حساسیت هم ایجاد نمی‌کنند، بهترین منابع غذایی هستند. اما قبل از مصرف این نوع غذا‌ها با پزشک مشورت کنید.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است