Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:39:06 GMT

قیمت میوه‌های نوبرانه در همدان رو به کاهش است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۱۵۹۴

قیمت میوه‌های نوبرانه در همدان رو به کاهش است

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: با عرضه بیشتر میوه‌های نوبرانه در همدان در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت این نوع میوه‌ها خواهیم بود. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

رضا البرزی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در روزهای نخستی که میوه‌های نوبرانه وارد بازار می‌شود شاهد قیمت بالای این نوع میوهها هستیم اما هرچه توزیع بیشتر شود قیمت نیز تعدیل می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه و توزیع بیشتر آن در بازار هستیم، ابراز کرد: توت فرنگی، گوجه سبز، طالبی و ملون از میوه‌های نوبرانه‌ای است که در روزهای گذشته وارد بازار شده و به تدریج شاهد کاهش نرخ آن هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان افزود: مثلا قیمت هرکیلو توت فرنگی و گوجه سبز 20 هزار تومان است اما در روزهای آینده شاهد شکسته شدن این قیمت خواهیم بود.

البرزی با بیان اینکه هرچه به روزهای گرم سال نزدیک تر می‌شویم میوه‌های بیشتری وارد بازار می‌شود، تصریح کرد: توزیع میوه‌های پاییزی نیز کمتر شده و مردم تمایلی برای خرید آن ندارند.

روند صعودی قیمت موز در بازار تهران / قیمت میوه‌های نوبرانه همچنان می‌تازد + جدول‌قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار همدان 20 درصد کاهش یافتگیلاس نوبرانه در ترکیه کیلویی 150 لیره + عکس

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین عامل قیمت گذاری میوه مربوط به میزان عرضه و تقاضا است، اظهار داشت: هرچه میزان عرضه کالایی بیشتر باشد قیمت آن کمتر می‌شود.

قارچ های فلهای نخرید

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان در بخش دیگری از گفت‌وگو با تاکید بر اینکه در این فصل میزان رشد قارچ‌های  سمی خود‌رو زیاد است، ابراز کرد: از مردم می‌خواهیم در خرید قارچ مصرفی خود دقت کنند.

البرزی با بیان اینکه هیچ تضمینی برای سلامت  قارچهای فله ای که به مردم عرضه می‌شود وجود ندارد، افزود: سعی کنید قارچ‌های بسته بندی شده و دارای برچسب را خریداری کنید.

انتهای پیام/ 743/ی

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت میوه های نوبرانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل